Intercambio con Hamburgo

Este curso estamos a levar a cabo a segunda edición do noso intercambio con Hamburgo, un proxecto co que pretendemos o enriquecimento cultural e persoal do alumnado e o uso de linguas estranxeiras como vehículo de comunicación entre diferentes culturas.

A nosa visita en Hamburgo tivo lugar entre o 13 e o 20 de abril. Nesta semana o alumnado asistiu ás clases e realizou diversas actividades no Centro colaborador (Gymnasium Meiendorf). As actividades lectivas complementaronse cun amplo programa cultural con visitas a monumentos e Museos da cidade (Speicherstadt, Elbtunnel, Elbphilarmonie, St. Michael, Kunsthalle etc.) e as excursións a Lübeck e a Travemünde.

No mes de xuño, entre o 11 e o 18, recibiremos aos participantes alemáns.