Visita o CEE Nuestra Señora de Lourdes (Aspronaga) - PROXECTO DESEÑO E SON

Un grupo de alumnos e alumnas que cursan Música en 1º de Bacharelato, acompañados pola súa profesora, Isabel de la Puente, visitamos o pasado mércores 25 de abril o CEE Nuestra Señora de Lourdes (Aspronaga) dentro do proxecto Deseño e son no que está a participar o noso centro.

Alí escoitamos un concerto de pezas improvisadas sobre patróns electrónicos e outro no que a música non a tocaban os alumnos, senón uns robots construídos por eles.

A visita incluíu un percorrido polas instalacións do centro onde coñeceron como son as aulas e aprenderon como funciona o modelo educativo.... pero tamén desfrutaron de momentos de convivencia, xogo e baile. Unha experiencia moi enriquecedora para todos.