You are herecontent / ASISTENCIA AO FESTIVAL DE CINE OUFF ESCOLA

ASISTENCIA AO FESTIVAL DE CINE OUFF ESCOLA

O día 24 de outubro os alumnos de Artes Escénicas do curso 2016-2017 asistiron como finalistas á gala dos VIII  OUFF ESCOLA (certame escolar de curtas enmarcado dentro do Festival de Cine de Ourense). Alí compartiron espazo con alumnos doutros colexios e institutos de Galicia e pasaron uns momentos moi emocionantes á espera do fallo do xurado. A sorte non quixo estar do seu lado… aínda que presentaron uns traballos moi creativos e ben elaborados.

Colherinhas, adaptación do texto de Séchu Sende “13 colherinhas numa caixinha negra”, do libro “A república das palavras”. Realizado por Laura, Alba, Alberto, Javier, Ainhoa, Marta, Nuria, Sandra e Helena, un grupo dinámico, creativo, enérxico e ...irrepetible.

Colherinhas from Belen on Vimeo.