You are herecontent / SECRETARÍA

INICIO DE CURSO (presentación do alumnado) para ESO, BACHARELATO e FP BÁSICA

O VENRES 15 DE SETEMBRO ÁS 11:30 ho alumnado que cursa ESO, Bacharelato e FP Básica terá unha presentación cos seus titores.

Haberá servizo de transporte escolarPara calcular o paso do autobús por cada unha das paradas débese ter en conta que o transporte escolar iniciará a ruta unha hora antes da presentación. A hora de regreso dos autobuses será con saída do IES ás 12:30.

O xoves 14 de setembro publicarase nesta web os listados de alumnado por grupos e a súa aula de referencia.

LISTADOS PROVISIONAIS DE GRUPOS POR AULA

1º ESO / 2º ESO / 3º ESO / 4º ESO / 1º BAC / 2º BAC / FP Básica

CALENDARIO DE MATRÍCULA - CURSO 2017/18

PDF cos días e horas  CALENDARIO DE MATRÍCULA

PDF coas COMBINACIÓN DE MATERIAS a ter presente polo alumnado de 4º de ESO, 1º e 2º de BAC na matrícula do curso 2017-18. Estas combinacións establecense con atención ás prematrículas feitas polo alumnado no mes de maio.

RUTAS AUTOBÚS ESCOLAR - PARADAS AUTORIZADAS

PDF co LISTADO DE PARADAS POR RUTA

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-18

PDF co listado dos LIBROS DE TEXTO POR CURSO

Recoméndase non mercar libros ata setembro (ESO), despois de esgotar as posibilidades de facerse con eles a través do fondo de libros solidario do IES e do banco de libros da ANPA. Máis información na secretaría do centro.