You are herecontent / ITINERARIO AMBIENTAL POLAS FRAGAS DO EUME E POLA RÍAS DE ARES

ITINERARIO AMBIENTAL POLAS FRAGAS DO EUME E POLA RÍAS DE ARES

O departamentos de Educación Física organizou para o alumnado de 1º e 2º de ESO un Itinerario Ambiental polas Fragas do Eume a pé (Sendeirismo) e outro nunha contorna próxima, navegando en kaiak polas augas da Ría de Ares onde desemboca o río eume.

Esta actividade tiña como obxectivo fomentar e espertar no alumnado o interese pola práctica físico-recreativa na natureza, coñecendo novas formas de ocupar o tempo de lecer. Á súa vez pretendeu ser un programa de educación ambiental onde o bosque atlántico caducifolio, o ecosistema fluvial e ecosistemas do litoral mariño foron os protagonistas, sen esquecer importantes aspectos socioculturais da zona.

Deixámosvos unhas imaxes do itinerario en kaiak.