You are herecontent / PRESENZA DO IES DE MELIDE NOS XIV ENCONTROS PARA A NORMALIZACIÓN LINGÜISTICA

PRESENZA DO IES DE MELIDE NOS XIV ENCONTROS PARA A NORMALIZACIÓN LINGÜISTICA

PACO VEIGA (profesor de lingua galega e literatura) e tres alumn@s de 2º de BAC participan nun foro aberto para a reflexión e debate sobre a situación do idioma Galego, organizado polo Consello da Cultura Galega se celebra este xoves e venres en Santiago de Compostela.

Paco Veiga participa nunha mesa de traballo que leva por tema: Experiencias Educativas de intervención nos usos lingüisticos da mocidade. O profesor do IES de Melide departe sobre  a actuación sobre grupos galegofalantes.

YELNA FERNÁNDEZ (2ºBAC-A),  XÁCOME LAYA (2ºBAC-A) e PATRICIA ROCA (2ºBAC-B) participan, xunto a outros estudantes de bacharelato e conducidos por Belén Regueira  (periodista da radio galega), nun debate que profundiza nas claves de conexión coa mocidade .

Máis información en http://consellodacultura.org/evento.php?id=330

Teléfono orientacion (provisional durante COVID-19): 636562574