Escola de Pais

Dentro das iniciativas que estamos a levar a cabo na posta en marcha da Escola de Pais, este pasado Luns 13 de Maio tivemos no centro un obradorio na que pais/nais e fillos/as tiveron a oportnidade de profundizar nas habilidades comunicativas entre pais e fillos adolescentes. Grazas as familias pola sús participación.

XV XORNADAS DE NAIS E PAIS, EDUCAR EN IGUALDADE

A Secretaría Xeral da Igualdade organiza as XV XORNADAS DE NAIS E PAIS, EDUCAR EN IGUALDADE: COEDUCACIÓN E PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO DESDE AS FAMILIAS para as nais e pais e as súas fillas e fillos.

TEDES toda a información e a folla de Inscripción neste enlace

A dirección

Cuestionario de Convivencia

A Consellerái de Educación solicita a colaboración das familias para coñecer a situacón no referente a convivencia nos centros educativos, Para iso dispuxo un cuestionario na web, totalmente anónimo, que poden cubrir as familias utilizando unha clave que lle faremos chegar as familias a través do alumnado.

Aquí podedes acceder o FORMULARIO

Un saúdo e grazas pola vos colaboración.