HORARIO EXAMES SETEMBRO E DATAS IMPORTANTES Curso 2020/21

Horario dos exames de setembrodatas importantes  e horario de verán do instituto:

Calendario de setembro Curso 2020/21

Un saúdo.

Calendario de matricula e Información Fin de Curso 2019_20

Calendario de matricula e Información Fin de Curso

Achégase información importante sobre datas para a recollida do bolettín de cualificacións do alumnado e para a formalización da matrícula.

Dada a situación sanitaria na que nos atopamos é moi importante cumprir coas datas e quendas qie aparecen no documento

Un saúdo e ánimo

COVID-19. SEGUIMENTO ALUMNADO

CALENDARIO  ENTREGA DE TAREFAS PARA CADA GRUPO/CLASE

1º A    1º B    2º A    2º B     2º C

3º A    3º B   4º A     4º B

Descripción das tarefas para o alumnado por grupo/clase

CANLES DE TRABALLO

GSUITE  EVA EDIXGAL AULA VIRTUAL   ABALAR MÓBIL

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

O alumnado do IES de Meaño, así como as súas familias, poden poñerse en contacto, se o precisan, co Departamento de orientación a través do seguinte mail:    orientacion@iesmeanho.com

Para outras cuestións poden utilizar o correo do centro (ies.meanho@edu.xunta.es) ou o  telefóno do centro en horario de 9 a 14h de luns a venes

Proxecto "Mapa dos colectores QR de Meaño": guía para engadir colectores no mapa compartido de Google Maps.

O alumnado de 2º de ESO precisa da túa axuda para levar a cabo o proxecto "Mapa dos colectores QR de Meaño", sobre a reciclaxe.

Cómo podes axudar? Introduce no mapa compartido en Google Maps a ubicación exacta dos colectores que teñas perto da túa casa. Logo os alumnos/as de 2º de ESO pasarán esa información ó  mapa físico que temos no centro, e crearán uns códigos QR para colocar nos colectores a través dos cais se poderán ver vídeos explicativos sobre os residuos que poden ir ós mesmos.

No seguinte enlace tes un pdf no que se detalla paso a paso cómo se introduce a ubicación exacta dun colector no mapa compartido en Google Maps.

Preme aquí para acceder á guía

Escola de Pais

Dentro das iniciativas que estamos a levar a cabo na posta en marcha da Escola de Pais, este pasado Luns 13 de Maio tivemos no centro un obradorio na que pais/nais e fillos/as tiveron a oportnidade de profundizar nas habilidades comunicativas entre pais e fillos adolescentes. Grazas as familias pola sús participación.

XV XORNADAS DE NAIS E PAIS, EDUCAR EN IGUALDADE

A Secretaría Xeral da Igualdade organiza as XV XORNADAS DE NAIS E PAIS, EDUCAR EN IGUALDADE: COEDUCACIÓN E PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO DESDE AS FAMILIAS para as nais e pais e as súas fillas e fillos.

TEDES toda a información e a folla de Inscripción neste enlace

A dirección

Cuestionario de Convivencia

A Consellerái de Educación solicita a colaboración das familias para coñecer a situacón no referente a convivencia nos centros educativos, Para iso dispuxo un cuestionario na web, totalmente anónimo, que poden cubrir as familias utilizando unha clave que lle faremos chegar as familias a través do alumnado.

Aquí podedes acceder o FORMULARIO

Un saúdo e grazas pola vos colaboración.