Calendario de matricula e Información Fin de Curso 2019_20

Calendario de matricula e Información Fin de Curso

Achégase información importante sobre datas para a recollida do bolettín de cualificacións do alumnado e para a formalización da matrícula.

Dada a situación sanitaria na que nos atopamos é moi importante cumprir coas datas e quendas qie aparecen no documento

Un saúdo e ánimo

Calendario Matricula

Calendario de matricula e Información Fin de Curso

•  A entrega dos boletíns de cualificacións será o vindeiro martes día 25 de xuño ás 11:00 horas. Os alumnos/as irán para as súas titorías e a titora lles entregará o boletín (sempre e cando devolvesen todos os libros de texto), nesta xornada non hai transporte escolar, é responsabilidade das familias o traslado da casa ó centro e viceversa). A duración da entrega de notas será aproximadamente de vinte minutos.
  • calendario de matrícula para o curso 2019/20 será o seguinte:

PRAZO ORDINARIO

1º ESO:                    XOVES, 27 DE XUÑO, de 9:00 a 14 horas

2º, 3º e 4º ESO:       VENRES  28 DE XUÑO de 9:00 a 14 horas

PRAZO EXTRAORDINARIO

1º, 2º, 3º e 4º ESO:    VENRES  DÍA 6 DE SETEMBRO de 9:00 a 14 horas

O equipo directivo.

Calendario de matricula e Información Fin de Curso

O calendario de matrícula para o curso 2018/19 será o seguinte:

PRAZO ORDINARIO

1º ESO:                    XOVES, 28 DE XUÑO, de 9:30 a 14 horas

2º, 3º e 4º ESO:       VENRES  29 DE XUÑO de 9:30 a 14 horas

PRAZO EXTRAORDINARIO

1º, 2º, 3º e 4º ESO:    XOVES DÍA 7 DE SETEMBRO de 9:30 a 14 horas

Adxuntamos ademáis Calendario de Fin de Curso con algunhas datas que poen ser de interese.

Libros de Texto:

• O alumnado qure dispón de libros pertencentes o Fondo  de Libros deberá devolvelos durante a derradeira semana do curso con data límite o xoves 21 de Xuño. En caso contrario non poderá optar o Fondo de Libros do curso 2018/19. Os libros das materias que lles queden pendentes para setembro poderá quedarse con eles e devolvelos en setembro.
  • O alumnado que teña libros en propiedade e desexe donalos o fondo de libros do centro tamén pode facelo.