Convocatorias e axudas

COVID-19: INFORMACIÓN A COMUNIDADE EDUCATIVA

Achégase información a comunidade educativa referente a situación derivada do COVID19.

Trnasmitir dende aquí unha mensaxe de ánimo, responsabilidade e tranquilidade a comundade do IES de Meaño.

STEMweek : actividades formativas STEM en lingua inglesa,

ORDE do 2 de marzo de 2020 pola que se convocan axudas para realizar actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2020, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva (código de procedemento ED504G).

Trátase de campaentos para o alumnado que no curso 19/20 se atope en  3º e 4º da ESO,  dunha semana de duración na Coruña no mes de Agosto. Non ten custo pero hai que cumplir unha serie de requisitos que se recollen na orde.

Nestes camapamentos se traballa a competencia en Lingua inglesa e as competencias asociaas o ámbito STEM: Ciencia, tecnoloxía, enxeñería e matemáticas, o alumnado aprenderá xogando con robots, programación, impresión 3d etc.

As solicitudes fanse por via elecrónica.

É unha oportunidade moi interesante.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

Trátase de actividades que están financiadas parcialmente pola administración educativa e que se desenvolven nos meses de xullo e agosto. Consideramos que poden resultar de moito ineterese para o alumnado de cara a mellorar o seu desenvolvemento en lingua Inglesa.

Se precisades axuda podedes acudir o centro.

Aqui tedes a información elaborada polo centro

Aqui podedes consultar  a información da consellería.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras - 2019

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

Se precisades axuda podedes acudir o centro.

Podedes consultar aquí toda a información.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

No seguinte enlace poden consultarse as as listaxes de admitidos para as  AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2018 , así como as instrucións correspondentes.

A dirección

Campus Científicos de Verano

Publicada la Resolución de 1 de febrero de 2018, de la Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades, por la que se convocan ayudas para participar en el Programa Campus Científicos de Verano para alumnos de Enseñanza Secundaria y Bachillerato durante el año 2018

El plazo para presentar solicitudes de participación comienza el 16 de febrero y finaliza a las 15.00h del día 9 de marzo.

Más información en https://www.campuscientificos.es/

Actividades de formación en linguas estranxeiras

A consellería convocou  axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no año 2018, destinadas o alumnado dos centros docentes sosidos con fondos públicos, en réximen de concurrencia competitiva.

Básaicamente consiste en estadías de 7 ou 15 días durante o verán nun campus no que os alumnos perfeccionarán a aprendizaxe da lingua Inglesa.

Neste enlace podedes consultar toda a información.

Contratos Programa

O IES de Meaño foi admitido no programa da Consellería denominado "Contratos Programa" nas dúas modalidades solicitadas:

• Reforzo, Orientación e Apoio. Acompañamento Escolar fóra do  horario Lectivo (PROA).
  • Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia.

Estes dous programas supoñen un paso importante na busca de mellorar a atención e o nivel de competencia do noso alumnado.