Máis actividades culturais en novembro

A Comisión de Cultura do IES Maximino Romero de Lema, xunto co alumnado de Artes Escénicas e Xestión Cultural de 1º BACH e o alumnado de Imaxe e Son e Igualdade de 2º BACH e o Club de Regueifa teñen o pracer de presentarvos a programación cultural para o mes de novembro:

- Mércores 20: Encontro Interxeracional de Repente Galego-Português
(12:45h a 14:25h no Salón de Usos Múltiples. Alumnado de primeiro e segundo da ESO, alumnado do Club de Regueifa (anexo) e convidadas/os do CEIP Labarta Pose e do CPI de Zas)

- Venres 22: Presentación do Proxecto-Disco “Ao Son Delas”
(11:35h na Biblioteca do IES. Alumnado de Artes Escénicas e Xestión Cultural e convidadas/os)

- Sábado 23: IV Foliada Solidaria e I Encontro “Ao Son do Rural”
19:00h Encontro “Ao Son do Rural” na aula Casa da Cultura.
21:00h no Auditorio de Baio “Foliada Solidaria”.
(Organiza o Alumnado de Artes Escénicas e Xestión Cultural. Colabora o alumnado de Imaxe e Son e Igualdade)

- Luns 25: Intervención Teatral e e presentación do video
Intervención Teatral (Alumnado de Artes Escénicas e Xestión Cultural e Igualdade nos corredores e espazos abertos do Centro durante os recreos)
Presentación video “Bágoas de Resío” ás 13:35h na Aula de Usos Múltiples.
(Presentado polo alumnado de Imaxe e Son aberto a toda a Comunidade Educativa)
Margarita Salas no quería cotas, e ti?" No primeiro recreo, na aula de Usos Múltiples o alumnado poderá facer valer a súa opinión. Tamén se poderá ver a presentación feita polo gañador do concurso sobre a vida desta gran científica (aínda se está a tempo de realizar propostas. Os interesados poden falar con Nuria no Laboratorio de Bioloxía).

- Martes 26: Teatro “It Girl”
(12:45h Auditorio de Baio. 1º, 2º, 3º e 4º da ESO, FP Básica e 1º BACH)
(Saída do Centro as 12:25 acompañados do Profesorado correspondente. Se chove haberá autobuses)