e-dixgal

Devolución de equipos E- Dixgal do alumnado en Setembro.

Teñen obriga de devolver os portátiles todos os alumnos que rematan 2º de ESO.

Calendario de devolución:

Luns 7 de setembro.

Martes 8 de setembro.

Versión pdf

Devolución de equipos E- Dixgal do alumnado en Xuño.

2ºESO

Teñen obriga de devolver os portátiles os alumnos con todas as materias E-Dixgal aprobadas na avaliación ordinaria.

Calendario de devolución:

25 xuño 2º ESO C (Dende o 1 de lista ata 14)
26 xuño 2º ESO C (Dende o 15 de lista ata 28)
29 xuño 2º ESO A (Dende o 1 de lista ata 16)
30 xuño 2º ESO A (Dende o 17 de lista ata 26)
              2º ESO B (Dende o 1 de lista ata 9)
1 xullo    2º ESO B (Dende o 10 de lista ata 26)

1ºESO

NON teñen obriga de devolver o portátil.

Deben recoller os equipos das aulas e gardalos ata setembro. (O IES María Sarmiento só se reponsabiliza dos equipos recollidos).

Se algún alumno quere devolvelo, pode facelo.
(Procederase da mesma forma que na devolución obligatoria (alumnos de 2º ESO que aproben todo): revisión do equipos, firma e entrega de devolución, etc.. Para o curso 2021 repetirase o proceso de asignación con ese ou outro equipo).

No caso de unha devolución voluntaria o calendario será 1 e 2 de xullo.

Versión en pdf para descargar.

Devolución de equipos E- Dixgal do alumnado en Xuño.

Ten obriga de entregar o equipo no centro o alumnado de 2º ESO que aproba todas materias E-Dixgal.

Deberán entregar o equipo no centro en perfectas condicións (co seu correspondente maletín, cargador e punteiro) dende o 26 de xuño ata o 30 de xuño (A devolución dos equipos organizarase para os diferentes grupos de 2º de ESO segundo os resultados da avaliación final de xuño).

Máis información do proxecto edixgal sobre devolución de equipos

FOLLETO E-DIXGAL

Premendo na seguinte imaxe, accédese ao folleto informativo con toda a información básica sobre o proxecto E-Dixgal.

INFORMACIÓN XERAL E-DIXGAL

Premendo na seguinte imaxe accederase á páxina da Consellería destinada a E-Dixgal, onde se pode atopar información sobre o proxecto: