Exames finais (non presenciais) de materias pendentes da ESO.

O calendario de exames de materias pendentes da ESO é o que se detalla a continuación.

Aclaración:

• Son os exames de materias pendentes de cursos anteriores e non das avaliacións suspensas deste curso.
  • Os exames son telemáticos (ou sexa, non implican presenza física no centro). Se houbera notificación de incorporación física do alumnado ás aulas actualizaríamos esta información.
  • O calendario faise para evitar solapamentos horarios. Non obriga a ningún departamento a realizalos deixando liberdade para avaliar con traballos ou como estime oportuno.
  • O horario destinado a cada materia é o tempo máximo que se pode empregar. Non se obriga a usalo todo e cada departamento será o responsable de comunicar ao alumnado a duración que considere oportuna.
   Luns 18   Martes 19   Mércores 20   Xoves 21   Venres 22

Bioloxía e xeoloxía