Seccións bilingües

No Consello Escolar do pasado 9 de maio aprobouse a solicitude de dúas seccións bilingües para o vindeiro curso:

• Física e química, 4º da ESO, idioma: inglés, profesora: María Alicia Teijido López.
  • Anatomía aplicada, 1º de BAC, idioma: inglés, profesor: Celso Pérez Guerreiro.

Véxase a ORDE do 12 de maio de 2011 pola que se regulan as seccións bilingües en centros sostidos con fondos públicos de ensino non universitario.

O número mínimo da alumnas e alumnos para poder desenvolver as seccións bilingües é de 12 na ESO e 10 no Bacharelato.

Aquelas familias interesadas en participar nunha das dúas seccións bilingües poden facelo cubrindo o Documento e entregándoo no centro antes do 30 de maio de 2018. O dito formulario de solicitude tamén será entregado a todo o alumnado susceptible de participar nunha delas.