« Novembro 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom

Comunicación coas familias. App Tokapp School

O IES María Casares ven utilizando desde o curso 2015-16 unha ferramenta informática que mellora notablemente a comunicación entre o centro e as familias. Trátase da App TOKAPP SCHOOL, que permite aos responsables do alumnado recibir información puntual acerca dos seus fillos/as a través dunha aplicación gratuita que poderán instalar nos seus Smart Phones e/ou Tablets.

Rógase ás familias que polo menos un dos reponsables de cada alumno/a instale esta aplicación no seu dispositivo móbil de xeito que se poida ir prescindindo gradualmente do uso de mensaxes de texto (SMS), que resultan moi gravosos para o centro. Grazas anticipadas a todos/as.

•     Para comezar a utilizar a aplicación deberá vostede descargala e instalala no seu dispositivo móvil (Smart Phone e /ou Tablet) seguindo as instrucións do seguinte vídeo. Asistencia técnica no teléfono 986114969 (identificarse como usuario TokApp do IES María Casares).

• Aclaración importante.- Se vostede xa ten comunicado ao centro o seu teléfono móbil a través do impreso de matrícula do seu fillo/a, xa non será necesaria unha comunicación posterior cando instale Tokapp School. Bastará conque valide o seu teléfono móbil cando relice a instalación da app.

• Unha vez instalada a aplicación e validada como se indica no vídeo anterior poderá vostede comezar a utilizala de inmediato como se especifica no seguinte vídeo.

• A través desta aplicación as familias recibirán nos seus dispositivo móbiles información diaria acerca de todo tipo de incidencias que afecten aos seus fillos/as (asistencia, puntualidade, conduta, informes do profesorado)

• Páxina web de Tokapp School (información sobre a app)