Organigrama, Consello escolar

Couceiro Magán, Miguel Rosende Martínez, Esther
Míguez Mariño, María Jesús Torrado Barrios, Raquel

Eleccións ao Consello Escolar 2022

Proceso para as eleccións ao consello escolar  #Normativa#

Venres 28 de outubro, ás 10:25: sorteo público para constituir a Xunta Electoral das eleccións ao consello escolar.

Venres 4 de Novembro ás 11:40: constitución da Xunta Electoral e concreción do calendario electoral:

• O Xoves, 10 de Novembro, publicarase e comunicarase a convocatoria de eleccións nos diversos sectores e os censos electorais (reclamación ao censo ata o 17 de Novembro).
  1. Profesorado
  2. Alumnado
  3. Familias
  4. PAS
  • Do Venres 11 ao Luns 21 de Novembro ata as 14:00 será o prazo para a presentación de candidaturas.
  • O Mércores 16 de Novembro ás 16:30 haberá un claustro de profesor@s informativo.
  • Martes 22 de Novembro ás 10:25: reunión da Xunta Electoral para a admisión e proclamación de candidatos (reclamacións á proclamación das candidaturas nos seguintes dous días hábiles), ademáis do sorteo da composición das mesas electorais.

Candidaturas do profesorado                            Candidaturas do alumnado

• Venres 25 de Novembro, ás 10:25, reunión da Xunta Electoral e resolución de reclamacións á proclamación de candidaturas no caso de que as houbese.

• Martes 29 de Novembro: votacións de alumnado dacordo co seguinte horario:

De 9:35 a 10:25

2ºESO  e  1ºESO

De 10:45 a 11:35

2ºBach e 1ºBach B

De 11:35 a 12:25

3º ESO e 1ºBach A

De 12:45 a 13:35

4ºESO e 1ºBach C

• Martes, 29 de Novembro: votación do profesorado en claustro extraordinario ás 10:25
  • Martes, 29 de Novembro ás 12:25, votación do PAS
  • Martes, 29 de Novembro de 16:30 a 19:00, votación de pais/nais.

• Xoves, 1 de Decembro ás 10:25: reunión da Xunta Electoral para:

1) Proclamación de candidatos electos :

Escrutinio Profesorado           Escrutinio Alumnado           Escrutinio PAS

2) Disolución da propia Xunta Electoral.

• Luns 12 de Decembro ás 18:15: constitución do novo Consello Escolar.

Eleccións ao Consello Escolar: candidaturas e composición das mesas electorais

Reunida a xunta electoral no día de hoxe, e recollidas as candidaturas presentadas en tempo e forma, publicamos as candidaturas presentadas e a composicións das mesas electorais escollidas por sorteo.

Alumnado.

Familias.

Profesorado.

Convocatoria de eleccións ao Consello Escolar

Nas ligazóns seguintes podedes consultar as convocatorias de eleccións ao Consello Escolar para alumnado, familias e profesorado:

Para calquera consulta ao respecto podedes escribir ao enderezo direccion@iesgarciabarros.org

Consello Escolar

O vindeiro martes 14 de abril reunirase en sesión ordinaria o Consello Escolar do Centro.

Consello Escolar e Comisión Económica

O martes 27 de xaneiro de 2015 reunírase as 18:00 horas a Comisión Económica e, posteriormente, ás 18:30, o Consello Escolar en sesión ordinaria.

Eleccións Consello Escolar

O vindeiro mércores, 29 de outubro as 10:30 horas terá lugar na Secretaría do Centro o sorteo público para a composición da Xunta Electoral que rexerá o proceso de renovación do Consello Escolar nos sectores afectados.

Consello Escolar

O vindeiro martes 7 de outubro ás 18:15 horas, reuniráse en sesión ordinaria o Consello Escolar do centro.

Consello escolar

O vindeiro 30 de xuño reunirase en sesión ordinaria o Consello Escolar do Centro.

Consello Escolar Extraordinario

O venres día 6 de xuño de 2014 o Consello Escolar reunirase en sesión extraordinaria.

CONSELLO ESCOLAR EXTRAORDINARIO

O vindeiro venres, 16 de maio, haberá unha reunión do Consello Escolar extraordinario.

CONSELLO ESCOLAR EXTRAORDINARIO

O mércores 23 terán lugar dúas sesións extraordinarias do Consello Escolar do Centro.

CONSELLO ESCOLAR EXTRAORDINARIO

O mércores 12 ás 12:25 terá lugar unha reunión en sesión extraordinaria do Consello Escolar do Centro.