Listaxe definitivo de admitidos en 1º de Bacharelato para o curso 2017/18

Unha vez transcurridos os prazos legais para a interposicion de reclamacións á listaxe provisional de admitidos, procedemos a publicación da listaxe definitiva de admitidos en 1º de bacharelato para o vindeiro curso e que non sufre variacións con respecto á anterior.

LISTAXE DEFINITIVO

Aquel alumnado que resultou excluído quedará en lista de espera e poderá optar por matricularse no seguinte centro que ten solicitado ou esperar a setembro cando xa se sepa o numero total de prazas dispoñibles no noso centro unha vez feitas as avaliacións. A matrícula noutro centro educativo supón a exclusión inmediata da lista de espera no noso centro.

LISTA DE ESPERA

Recodarmos que no resto dos curso, todo o alumnado que fixo solicitude de admisión dentro do prazo está admitido. Premendo aquí accedese aos listados.