Departamento de Música

CURSO 2018-2019

PROGRAMACIÓN

O Departamento de Música créase no IES Lucus Augusti de Lugo no curso 1998/99 ao abeiro do Decreto 324/1996, de 26 de xullo, polo que se aproba o Regulamento orgánico dos Institutos de educación Secundaria.

Actualmente, a área de música impártese nos seguintes niveis:

ESO:

- Música 2º ESO

- Música 3º ESO

Música 3º ESO (bilingüe - inglés)

- Música  4º ESO

Eva F. Gancedo, Inés Monreal

978-84-678-5256-1

Ed. Anaya

Aínda que as actividades extraescolares están pendentes de concretar en data e hora, o Departamento de Música prevé realizar as seguintes:

· Asistencia a algún concerto didáctico: En función da oferta dispoñible concretaránse data, hora e temática do concerto. A finalidade principal desta actividade é que os alumnos/as experimenten a diferenza entre música en directo e gravada e coñezan algunha das salas de concertos da nosa comunidade deseñada para tal fin.

· Festivais a cargo dos alumnos: Os alumnos interpretarán nalgún dos festivais que se organicen no Centro (Nadal, Entroido, Día das Letras Galegas, Fin de curso, etc.) algunhas das pezas musicais traballadas en clase.

· Viaxe de estudos a Londres: Destinado aos alumnos de 3º de ESO da sección bilingüe, para que coñezan a cultura inglesa, asistan a un musical en dita lingua e perfeccionen o seu nivel de inglés.