Departamento de Música

CURSO 2017-2018

PROGRAMACIÓN

O Departamento de Música créase no IES Lucus Augusti de Lugo no curso 1998/99 ao abeiro do Decreto 324/1996, de 26 de xullo, polo que se aproba o Regulamento orgánico dos Institutos de educación Secundaria.

Actualmente, a área de música impártese nos seguintes niveis:

ESO:
- Obradoiro de música 1º ESO

- Música 2º ESO

- Música 3º ESO

Música 3º ESO (bilingüe - inglés)

BAC:

Eva F. Gancedo, Inés Monreal

978-84-678-5256-1

Ed. Anaya

Aínda que as actividades extraescolares están pendentes de concretar en data e hora, o Departamento de Música prevé realizar as seguintes:
      · Asistencia a algún concerto didáctico: En función da oferta dispoñible concretaránse data, hora e temática do concerto. A finalidade principal desta actividade é que os alumnos/as experimenten a diferenza entre música en directo e gravada e coñezan algunha das salas de concertos da nosa comunidade deseñada para tal fin.
        · Festivais a cargo dos alumnos: Os alumnos interpretarán nalgún dos festivais que se organicen no Centro (Nadal, Entroido, Día das Letras Galegas, Fin de curso, etc.) algunhas das pezas musicais traballadas en clase.
         · Visita ó Centro de artesanía e deseño de Lugo: Destinado fundamentalmente ós alumnos de 3º da E.S.O. para que coñezan a reprodución dos instrumentos do Pórtico da Gloria feitos polos luthiers do Centro de artesanía e deseño de Lugo.
         · Visita a un estudo de gravación musical: Destinado fundamentalmente ós alumnos de 2º e 4º de ESO, para que coñezan de primeira man o proceso de gravación dun disco.

( categories: )