try another color:

Bacharelato

Orientación Bacharelato

HORARIOS ABAU 2023

A CIUGA publica o horario de ABAU para a convocatoria ordinaria 2023.

Podedes atopar máis información na seguinte ligazón https://www.ciug.gal/gal/abau

ABAU 2022

Información sobre a Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade. ABAU 2022.

Ligazón as ponderacións 2022-23  /  Ligazón ás notas de corte  2021 - 22

NOTA IMPORTANTE: Segundo a resolución de 11 de febreiro de 2019 na que se dictan instrucións para a realización das ABAU. Para a mellora da nota de admisión terase tamén en consideración a cualificación obtida na fase obrigatoria na materia xeral específica de cada modalidade do bloque das materias troncais (Matemáticas II, Latín II, Matemáticas Aplicadas ás Ciencias Sociales II e Fundamentos da Arte II), sempre e cuando a cualificación conseguida na materia correspondente sexa igual ou superior a 5 puntos.

MODELOS EXAME ABAU 2022 (NOVO)

Materias
Lingua Castelá e Literatura pdf Lingua Galega e Literatura pdf Historia de España pdf
Inglés pdf Francés pdf Alemán pdf
Matemáticas Académicas pdf Economía da Empresa pdf Grego II pdf
Bioloxía pdf Debuxo Técnico II pdf Física  pdf
Química pdf Xeoloxía pdf Latín II pdf
Historia da Arte pdf Historia da Filosofía pdf Xeografía pdf
Matemáticas Aplicadas ás CC. SS pdf Inglés (2ª Lingua estranxeira) pdf Francés (2ª Lingua estranxeira) pdf
Alemán (2ª Lingua estranxeira) pdf

Kahoot ABAU

Bacharelato LOMCE

Presentación coas características principais do Bacharelato LOMCE. Esta excluída a información referida á proba de revalida ao estar parcialmente derogada polo Real Decreto-lei 5/2016, de 9 de diciembre artigo 3.

STEMbach

STEMbachNo ano académico 2018/19 o IES Lucus Augusti iniciou, xunto con outros 14 centos da Comunidade Autónoma de Galicia, o STEMbach (Bacharelato de Excelencia en Ciencias Tecnoloxía Enxeñería e Matemáticas). No vindeiro curso 2019/20 dará continuidade ao proxecto  cunha nova promoción que poderá ter acceso a estas ensinanzas de dos anos de durción (1º e 2º Bach) utilizando como criterio para a selección a nota media acadada na etapa de secundaria, tendo en conta que o número de prazas para estas ensinanzas será de 12 alumnos/as.

Os/as interesados/as deberán cubrir unha solicitude de matrícula que presentarán á dirección do centro entre o 1 e o 15 de setembro.

Nas seguintes ligazóns pódense consultar as características do programa, descargar a folla de matrícula e acceder á web na que figuran as actividades desenvolvidas durante o ano académico 2018/19

Folla de matrícula

Programa STEMbach

Web do STEMbach

Cambio de modalidade Bacharelato

Información relativa ao cambio de modalidade de bacharelato.

O alumnado que está a cursar bacharelato pode soilcitar o cambio de modalidade:

No inicio do primeiro curso.
Ao promocionar de primeiro a segundo.
Cando permaneza un ano máis no segundo curso.

A solicitude será dirixida ao director do centro durante os dous primeiros meses do prmeiro curso, e antes do comezo das actividades lectivas do segundo curso.

Resumo Lexislación

Modelo solicitude

Bacharelato musica / Danza

Musica e danza

O alumnado que cursa ou cursou estudos profesionais no Conservatorio poden solicitar as seguintes convalidacións:

Análise musical I polo 2º curso de harmonía.

Análise musical II polo 1º curso de análise.

Historia da música e da danza polos 1º e 2º cursos de historia da música.

Linguaxe e práctica musical polo 3º curso de instrumento principal ou voz.

Os estudos superiores vinculados a este bacharelato van ser os seguintes: Biblioteconomía, Belas Artes, Ciencias da actividade física e do deporte, Ciencias políticas e da administración, Dereito, Educación social, Filosofía, Humanidades, Logopedia, Maxisterio, Pedagoxía, Psicoloxía, Publicidade e relacións públicas, Relacións laborais, Socioloxía, Tradución e interpretación, Turismo, Xeografía, Xestión e administración pública e Xornalismo. A vinculación das modalidades do bacharelato e as carreiras universitarias implica, en caso de haber límite de prazas, que o alumnado que realizou unha das modalidades vinculadas ten dereito preferente.

Independentemente, o alumnado que supere as materias comúns do bacharelato e finalice os ensinos profesionais de música obterá o título de Bacharelato en Música. Para poder matricularse só nas materias comúns do bacharelato deberá solicitalo previamente no instituto e presentar a certificación que acredite que acabou os ensinos profesionais de música ou que as está cursando.

modelo de solicitude

FAQ Validacións música e Danza ESO / BAC