taboleiro

Día Mundial da Radio

Radio EsporaPrimeira contribución do IES Lucus Augusti ao mundo da radio escolar, a nosa primeira grabación (que non é moi boa porque ainda non temos a radio fixa) foi para participar no Día mundial da radio 2019.

Fart@s como estamos de oír novas relacionadas cos conflitos bélicos e coas desgracias que delas derivan para moitas xentes do planeta, gustaríanos vivir nun mundo onde todo iso non existise, así que pensamos que aínda que so sexa por un día e coa nosa imaxinación, poderiamos darlle a volta ao que acontece.

A que le é Paula Magide, alumna de PMAR II. (minuto 10:58)

Profesora: Cristina Corral Soilán.

A Física de partículas e o CERN

Dentro da programación orientada ao Bacharelato de Excelencia - STEMbach, o vindeiro martes 4 de decembro ás 11:45, terá lugar no Salón de Actos do IES Lucus Augusti a conferencia divulgativa do Profesor Néstor Armesto Pérez "A Física de Partículas e o CERN". A asistencia extenderase a todo o alumnado de bacharelato da modalidade de Ciencias.

BASES DO SORTEO DUNHA CESTA DE NADAL

O número premiado no sorteo da cesta do nadal foi o 4197. No segundo sorte (21/01/2019) o número premiado foi 3272.

O IES Lucus Augusti, con domicilio na Avenida Rodríguez Mourelo, s/n en Lugo ten previsto realizar un sorteo dunha cesta de Nadal para axudar a financiar a viaxe de estudos a Italia, que se realizará a finais do mes de marzo do 2019. Sorteo que se efectuará de conformidade ao establecido nestas bases.

Premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional concedeu o premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondente ao curso 2017/18 ó  alumno Pedro Ferreiro Rega do IES Lucus Augusti.