taboleiro

A Física de partículas e o CERN

Dentro da programación orientada ao Bacharelato de Excelencia - STEMbach, o vindeiro martes 4 de decembro ás 11:45, terá lugar no Salón de Actos do IES Lucus Augusti a conferencia divulgativa do Profesor Néstor Armesto Pérez "A Física de Partículas e o CERN". A asistencia extenderase a todo o alumnado de bacharelato da modalidade de Ciencias.

BASES DO SORTEO DUNHA CESTA DE NADAL

O IES Lucus Augusti, con domicilio na Avenida Rodríguez Mourelo, s/n en Lugo ten previsto realizar un sorteo dunha cesta de Nadal para axudar a financiar a viaxe de estudos a Italia, que se realizará a finais do mes de marzo do 2019. Sorteo que se efectuará de conformidade ao establecido nestas bases.

Premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional concedeu o premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondente ao curso 2017/18 ó  alumno Pedro Ferreiro Rega do IES Lucus Augusti.

Becas erasmus

KA103: 5 prazas para alumnos de ciclo superior.

KA102: 7 prazas para alumnos de ciclo medio.