taboleiro

Convocatorias da UDC

UDCA Universidade da Coruña ven de facer públicas as seguintes convocatorias:

• Convocatoria de prazas para o estudantado da Universidade da Coruña nas residencias públicas universitarias dos campus da Coruña e Ferrol, Ligazón
  • Convocatoria de Premios á Excelencia no Bacharelato e en Ciclos Formativos de Grao Superior. Ligazón
  • Convocatoria de Axudas ao alumnado gañador de Olimpiadas Científicas. Ligazón

STEMbach

STEMbachNo ano académico 2018/19 o IES Lucus Augusti iniciou, xunto con outros 14 centos da Comunidade Autónoma de Galicia, o STEMbach (Bacharelato de Excelencia en Ciencias Tecnoloxía Enxeñería e Matemáticas). No vindeiro curso 2019/20 dará continuidade ao proxecto  cunha nova promoción que poderá ter acceso a estas ensinanzas de dos anos de durción (1º e 2º Bach) utilizando como criterio para a selección a nota media acadada na etapa de secundaria, tendo en conta que o número de prazas para estas ensinanzas será de 12 alumnos/as.

Os/as interesados/as deberán cubrir unha solicitude de matrícula que presentarán á dirección do centro entre o 1 e o 15 de setembro.

Nas seguintes ligazóns pódense consultar as características do programa, descargar a folla de matrícula e acceder á web na que figuran as actividades desenvolvidas durante o ano académico 2018/19

Folla de matrícula

Programa STEMbach

Web do STEMbach

Guia de admisión á Universidade

Criterios para adxudicación de prazas Universidade Galega 2019.

Segundo o reflectido na web da CIUG o acceso constará de dúas convocatorias de preinscripción: ordinara (xuño) e extraordinaria (xullo).

1º Primeiro adxudícanse as prazas a quen cumpra os requisitos en xuño deste curso ou en xuño ou setembro de anos anteriores.

2º En segundo lugar, adxudicaranse as prazas ás/aos estudantes que cumpran os requisitos de acceso en xullo.

Ver Guía (pax.4)

Acceso ás Forzas Armadas

Forzas Armadas

O Ministerio de Defensa dispón dunha páxina coa información relacionada co acceso ás forzas armadas, nela podedes atopar a oferta de prazas, proceso de selección, requisitos, probas, formación, especialidades e soldos.

Ligazón á web

Xornada de portas abertas