taboleiro

Reclamacións das cualificacións de 2º de bacharelato

ReclamaciónsA Consellería de Educación ven de facer pública a circular nº 2 / 2019 na que se regula o proceso de reclamación das cualificacións de 2º de bacharelato.

Os prazos son:

Convocatoria ordinaria: 22 e 23 de maio de 2019 (ata as 14.00 horas).

Convocatoria extraordinaria: 25 e 26 de xuño de 2019 (ata as 14.00 horas)

Ligazón á circular

Ligazón á Orde de 22 de abril de 2010

Instrucións ABAU

A CIUG estableceu as instrucións xerais para a realización da proba de ABAU 2019 que se poden descargar nesta ligazón.

Guía de estudios superiores de Galicia

Guía de estudiosO xornal "La voz de galicia" creou unha páxina web que facilita a busca de estudos de Grao e máis de Formación Profesional de Grao Superior a través dunha base de datos que permete personalizar as consultas.

Ligazón á web

Campus Xuvenciencia

Xuvenciencia 2019

Convocatoria VII Campus de Verán Xuvenciencia.

Obxectivo: Poñer en contacto directo ao alumnado coas diversas ramas das ciencias experimentais, sociais e da tecnoloxía, así como coa contorna universitaria.

Alumnado: 4º ESO e 1º Bacharelato

Datas: 1 ao 5 de xullo / Prazo de preinscrición: 3 a 12 de maio

Prazas: 150

Matrícula: 160 euros

Ligazón web Xuvenciencia

Ligazón Preinscrición

STEMweek

Convocatoria axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek.

Dirixida a alumnado de 3º e 4º da ESO.

Nº prazas: 200

1ª Quenda: 3º ESO / 25 ao 31 de agosto / 100 prazas - 2º Quenda: 4º ESO / 1 ao 7 de setembro / 100 prazas

Lugar: CRD da Coruña (Centro Residencial Docente, O Burgo-Acea de Ama s/n, Culleredo)

Prazo: Ata 30 de maio