Libros de texto

CICLOS

Grao Medio   Grao Superior

NOVIDADES SETEMBRO 2016

LISTAXES DEFINITIVAS DE SOLICITUDES DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO DA XUNTA:

Admitidos            Excluídos

Lémbrase a tódolos que figuran na lista de admitidos cuxa renda per cápita non exceda os 9000€, que a Xunta garante un mínimo de 6 ou 4 libros segundo o tramo de renda per cápita no que se atope. Os libros que aparecen na listaxe son os recollidos das axudas do ano pasado e se poden recoller a partires do venres 16 de setembro na Secretaría. O resto de libros (ata chegar a 6 ou 4) serán mercados polo Centro e entregados o máis axiña posible.

ATENCIÓN: Salvo algún exemplares, xa se poden recoller todos os libros asignados no fondo

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA

ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

CURSO 2.016/17

PROGRAMA DE AXUDAS:
 Axudas para a adquisición de libros de texto ( 2º e 4º de ESO) e para material escolar
 FONDO SOLIDARIO:  Libros de texto destinados a alumnado matriculado en 1º e 3º de ESO no curso escolar 2016/17
Prazos de solicitude:
 Ata o 26 de xuño de 2016

Descargar impreso de solicitude
 Ver máis información

NOTAS ACLARATORIAS:

1. A finalidade das axudas é a adquisición exclusivamente de libros de texto (non se pode adquirir con cargo ao vale material didáctico nin complementario)

2.  O alumnado ten a obriga de conservar en bo estado os libros de texto adquiridos na súa integridade con cargo ao importe das axudas, así como incorporalos, ao rematar o curso escolar 2016/2017 (xuño ou setembro, segundo o caso), a o fondo solidario de libros de texto.

( categories: )