FIN DE CURSO PARA O ALUMNADO DE 2º BACHARELATO

O curso rematou cun 78,4% de alumnos/as aprobados/as (28 de 37). As matrículas de honra foron para Celia Astorga Herraiz e Telmo Leira Loureiro. Noticia na Voz de Galicia NESTE ENLACE.

Parabéns a todos e a todas os alumnos e alumnas e tamén ao profesorado polo esforzo realizado, en especial no período de confinamento que puxo as cousas aínda máis difíciles a un curso xa de por si moi complicado.

Sorte para todo o alumnado que se vai presentar ás ABAU e ánimo e esforzo para todos e todas as que teñen que preparar as materias que quedaron para setembro.

Unha vez rematado o curso, o alumnado e o profesorado de 2º Bacharelato xuntouse no patio do Losada para facer unha fotografía conmemorativa da promoción. Unha vez rematadas as probas da ABAU, e se as circunstancias o seguen a permitir, o alumnado será convocado para facerlle entrega da imaxe conmemorativa deste curso así como dalgún outro detalle.

AdxuntoTamaño
xornal.pdf1.36 MB