O Club de Lectura inicia as actividades neste curso

Este martes 30 de decembro regresa o club de lectura: Os Retelladores do Galiñeiro. Reunirémonos na Biblioteca ás 15 horas para informarnos sobre as actividades previstas para o curso, comentar as lecturas do verán e recoller as primeiras lecturas para este curso.

Ademais das reunións quincenais ao mediodía (este trimestre só están previstas tres: o 30 de outubro, e o 13 e 27 de novembro), destinadas fundamentalmente ao alumnado de ESO e Bacharelato, creamos un grupo de lecturas mensuais, que se reunirá o último martes do mes (este trimestre, o 27 de novembro, ás 18,15), e que está pensado para o alumnado de Ciclos, Adultos, familias e profesorado. Os grupos son abertos e se es retellador/a podes asistir ás reunións que queiras, seguindo as lecturas propostas.
Lecturas:
O home que prantaba árbores // El hombre que plantaba árboles, de Jean Giono (obrigatoria para a ESO)
A perla // La perla, de John Steinbeck (obrigatoria para Bacharelato)
El ardor de la sangre, de Irene Némirovsky (lectura mensual, da que disporemos dalgúns exemplares na Biblioteca, para rotar a súa lectura).
CICLO DE CINE E LITERATURA
Ao longo de todo o curso, algúns luns pola tarde, ás 16,45, proxectaremos películas baseadas en obras literarias, para quen queira asistir. Neste trimestre:
- 5 de novembro: Big Fish, de Tim Burton.
- 19 de novembro: Pa Negre, de Agustí Villaronga

O 13 de novembro, pola tarde, está programado un encontro, en Cuntis, cos clubs de lectura dos CPIs de Cuntis e de Portas.
Máis información: Na Biblioteca ou no correo: ler.nolosada@gmail.com