Manuel María en códigos QR en Vilalba

Hoxe presentamos publicamente un traballo que mostra a interrelación e o esforzo en común que conseguimos acadar este ano nunha Vilalba escolar unida arredor de Manuel María. Nos 28 recursos que aparecen neste mapa hai nen@s recitando, un concerto de Mini e Mero, varias representacións teatrais, videopoemas, soños, carteis, unha vida ilustrada de Manuel María, a construción da gaiola dos soños no IES Lois Peña Novo...
O mapa hai que abrilo en Google Maps. Cada estreliña corresponde a un lugar físico no Concello de Vilalba onde hai un cartel con QR (están nas fachadas de espazos públicos e institucionais). Cada estrela ten o nome da ubicación e unha imaxe do propio QR, así que, se abres o mapa co ordenador, podes escanear os QR co móbil e abrir os recursos. Tamén se pode abrir co móbil e ler os códigos con outro móbil, en amor e compañía⁠⁠⁠⁠ ;-)
A coordinación e a creación dos códigos QR e do mapa foi cousa da biblioteca do IES Lois Peña Novo, que tamén gravou e/ou montou varios dos vídeos doutros centros ademais dos propios do Lois Peña Novo e os tres vídeos que agrupan os carteis "As palabras do Manuel María nas nosas mans" de son obra do alunnado de tódolos centros. Mais este é un traballo colaborativo entre tódolos centros escolares de Vilalba e, en último termo (ou primeiro), do seu alumnado. Beizón para todos eles: CEIP Insua Bermúdez, CEIP Mato Vizoso, CEIP Monseivane, CEIP Terra Chá, CEP Castelao, Centro Ocupacional, Escola de Educación Infantil de Vilalba, Escola Infantil A Galiña Azul, IES Basanta Silva e nós, compañeiros e compañeiras do ensino público e de calidade, que desta vez tivemos como guiero e estrela a Manuel María neste camiñar esperanzado cara un mundo mellor.

Agradecémoslle ó Concello de Vilalba e á Asociación de Empresarios Sete Pontes a súa colaboración económica e/ou loxística no desenvolvemento destas actividades. E a Lois Pérez a súa idea de espallar códigos QR por Vilalba adiante, que callou en nós e foi quen de facerse realidade.

Podes ver o mapa clicando aquí.