ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2018

05/11/2018

De conformidade co establecido na Resolución do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos, realizarase proximamente neste Centro a renovación parcial do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Instituto.

A organización e a supervisión do procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral que se constituíu o día 5 de novembro e está integrada pola Directora do Centro e por representantes dos distintos sectores da comunidade educativa, designados por sorteo.

Censo:

A Xunta Electoral, unha vez constituída e de acordo coa lexislación vixente, procede a aprobar a publicación das convocatorias dos distintos sectores de representación, así como a publicación dos seus correspondentes censos electorais.

Os censos electorais pódense consultar no centro

Candidaturas:

Aquelas persoas que desexen presentar a súa candidatura ao Consello Escolar polos distintos sectores (alumnado, responsables, profesorado ou persoal non docente) poden descargar, cubrir o modelo de candidatura e entregalo na secretaría do centro antes das 13:30 do 16 de novembro de 2018.

Candidatura alumnado

Candidatura profesorado

Cantidatura responsables

RENOVACIÓN MEMBROS CONSELLO ESCOLAR CURSO 18/19