Noraboa ó alumnado do Leliadoura!! Finalistas no Festival Audiovisual Olloboi co vídeo "Clichés aínda?"

A fin de semana pasada celebrouse en Boiro a VII Edición do Festival Audiovisual Escolar Olloboi. Foron dous días intensos de actividades, obradoiros, proxeccións, conversas... que finalmente culminaron coa divertidísima Gala entrega de premios. Os nos@s cativ@s participaban co vídeo-spot " Clichés Aínda? " (Reivindicando os clichés existentes na sociedade actual en materia de igualdade de oportunidades entre mulleres e homes). A categoría na que quedaron finalistas foi na de "Olloboi Fotoxénico" apartado que valora a calidade da imaxe, encuadre, planos, composición...

Noraboa e a seguir creando!!!