Matrícula en probas libres

INSTRUCIÓNS E DOCUMENTACIÓN PARA FORMALIZAR MATRÍCULA EN PROBAS LIBRES NO CURSO 2019-2020

ATENCIÓN: TODAS AS copias deberán ir acompañadas do seu ORIXINAL, para seren cotexadas.

• Sobre e impreso de matrícula

• Recibo de ter efectuado o pago dos 1,12 €. correspondentes ao Seguro Escolar (os alumnos/as maiores de 28 anos están exentos de pagalo). Realizarase nas oficinas de ABANCA (antes Caixa Galicia), nº de conta ES54-2080-0233-1230-4001-0608.

• Fotocopia do DNI

• DÚAS fotografías de tamaño carné (non son válidas fotocopias), co nome e apelidos do estudante ao dorso.

• Certificación académica dos estudos realizados para o alumnado procedente doutro centro educativo (aqueles que xa o entregaran en virtude de ter expediente e/ou matrícula no centro non precisan traer outro).