Xefatura de Estudos, Oferta Educativa, Organización interna, Titorías, Matrícula, Regulamento de Réxime Interno, Novas de interese, Avaliacións e Exames

Admisión a Ciclos Medios e Superiores para o curso 2019-2020

Desde o luns, día 24 de xuño, ata o martes , día 2 de xullo, ás 13:00 horas, estará aberto o prazo para realizar a inscrición de admisión a ciclos medios e superiores para o curso 2019-2020. A Orde que regula este proceso de admisión é a do 15 de xuño de 2016 (DOG do 27 de xuño).

Os prazos para todo o proceso abranguen desde o día 24 de xuño ata o 4 de outubro.

¡¡¡¡¡Atención!!!!!! .- NOVIDADE: Este ano non haberá periodo extraordinario de presentación de solicitudes para Ciclos Superiores, en calquera réxime, debido ao adianto da convocatoria de avaliación extraordinaria de Bacharelato. Todo o alumnado estará en disposición de participar no período ordinario de admisión a ciclos FP.

               RECORDADE: A admisión a Ciclos Superiores só é ordinaria: 24 de xuño a 2 de xullo

Para calquer información podedes dirixirvos a páxina da xunta www.edu.xunta.es/fp ou nesta propia pweb www.ieslaxeiro.com, onde  tendes os seguintes arquivos:

Oferta de ciclos e prazas asignadas no IES Laxeiro curso 2019-2020

Anexo I Impreso solicitude admisión(só para 2º curso)

Anexo II Impreso solicitude para FCT/Proxecto para adultos  ou módulos liberados

Impreso matrícula ou renuncia

Información réxime ordinario

Instrucións xerais de admisión

Instrucións solicitude Web

Calendario FIN DE CURSO 2018-2019

 

Ø    DÍA 21 DE XUÑO: Remate de clases

Ø    DÍA 21 e 24 DE XUÑO: Avaliacións

Ø    DÍA 24 DE XUÑO: Entrega de notas : Adultos (20:00-20:30 horas)

Ø    DÍA 25 DE XUÑO: Entrega cualificacións de

                                     ESO, Bacharelato, CICLOS e FP Básica

                                     (10:00 a 11:00 horas) - Non haberá transporte escolar

Ø    DÍAS 25, 26 DE XUÑO: Reclamacións ás cualificacións en

                          ESO, BACH. CICLOS , Adultos e FP Básica

Ø    DÍAS 27 e 28 de xuño: Memorias-Informes-Claustro

Plan Programa Alerta Escolar

1442856164310_860_1000_U_74d4fbce1979ff83995a5dd5d558732b.jpg

¿Qué é?

É un programa posto en marcha dende o 2007-08 pola Consellería de Educación e Ordenación Universitaria e a Fundación 061, que ten como obxectivo a atención inmediata e eficiente do alumnado que presente unha patoloxía crónica e pode desenvolver en calquera momento unha crise.

 

Este programa posibilitará a súa asistencia e que o profesorado teña cobertura de persoal médico queconte con coñecementos do alumnado con esta problemática.

 

 

¿A quen afecta?

A alumnado que presente:

-alerxias         -epilepsia -diabetes

Dado que no centro  existen estas patoloxías, informamos ao conxunto da comunidade educativa e especialmente ás familias, para que coñezan o programa e o soliciten, se o desexan.

 

¿Cómo inscribirse?

1.-Aportar informe médico co diagnóstico e recomendacións asistenciais.

2.-Cubrir o formulario de Alerta Escolar coa declaración de conformidade de rexistro dos datos  do menor.

3.-O centro tramitará o expediente con Urxencias Sanitarias 061.

¿Cómo procede o 061?

1.-Contacta co centro para confirmar o rexistro do menor.

2.-No caso de que o menor precise algunha especialidade farmaceútica (adrenalina, prednisona….), deberá ser aportada pola familia co nome do alumno/a rotulado e renovala cada curso.

3.-No caso de emerxencia, crise… o centro contactará co 061, facilitará o estado do menor e o persoal médico fará indicacións de cómo atender a emerxencia ademáis de movilizar o recurso preciso (ambulancia…) e indicar canto tardará en chegar ao centro.

 

alerta escolar.jpg

 

Este documento é informativo polo que as familias ou membros da comunidade educativa interesados, deben comunicarse con orientación (886 15 19 45).

Dado que se trata de información sensible (datos médicos de menores), manterase o debido sixilio e confidencialidade dos datos (protocolo de protección de datos en educación).Este documento está incluído no PAT dentro do apartado de ámbitos de actuación: familias e consúltase en http://www.edu.xunta.gal/centros/ieslaxeiro/ no apartado pais/nais

Renovación parcial do Consello Escolar do IES Laxeiro Novembro 2018

De acordo coa Resolución do 25 de setembro de 2018, DOG do do 8 de outubro, as  Direccións xerais de Recursos humanos e Formación Profesional e Innovación educativa da Consellaría de Educación establecen o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

Por ese motivo desde a Dirección do centro comunícase que durante o mes de novembro vai ter lugar o proceso de renovación de membros do Consello Escolar do IES Laxeiro polo que nesta renovación se van elixir : tres membros do profesorado, dous membros so sector pais/nais e tres membros do sector do alumnado.

O día 5 de novembro vai ter lugar a constitución da Xunta Electoral, órgano que regulará todo o proceso de renovación e que estará formado polo Director do centro, e representantes dos diferentes sectores da Comunidade e que foron elixidos por sorteo celebrado o pasado día 25 de outubro. . Na súa 1ª convocatoria aprobará o calendario do proceso e publicará os correspondentes censos dos diferentes sectores que participen no citado proceso de renovación.

Os listados dos censos estarán expostos no taboleiro do centro

A partires dese día iranse publicando neste mesmo canle as diferentes publicacións que nas diferentes reunións da Xunta Electoral se decidan.

Lexislación: Decreto 324 de 1996 ROC

                  Decreto 92 de 1988

Constitución da Xunta Electoral

Calendario de eleccións ao Consello Escolar

Información para o profesorado

Información para pais/nais

Información para o alumnado

Candidatura de profesorado(Impreso)

Candidatura de pais/nais(Impreso)

Candidatura de alumnado(Impreso)

Proclamación de candidaturas

Circular de pais/nais

Circular de alumnado

Circular de profesorado

Candidatos electos

Constitución do novo Consello Escolar do IES Laxeiro

 

Admisión FP Básica 2018-2019 no IES Laxeiro

Desde o 1 de setembro ata as 13:00 horas do día 11 está aberto o prazo de admisión para cursar FP Básica . Nos arquivos adxuntos aparece toda a ionformación relativa a este proceso .

- Orde que regula o proceso

- Instrucións para o proceso de admisión

- Oferta de prazas para o curso 2018-2019

- Calendario do proceso de admisión

- Solicitude de admisión

- Conformidade familiar

- Consello orientador

- Comunicación de incorporación

- Relación de admitidos

 

Admisión a Ciclos Medios e Superiores para o curso 2018-2019

Desde o luns, día 25 de xuño, ata o martes , día 3 de xullo, ás 13:00 horas, estará aberto o prazo para realizar a inscrición de admisión a ciclos medios e superiores para o curso 2018-2019. A Orde que regula este proceso de admisión é a do 15 de xuño de 2016 (DOG do 27 de xuño). Os prazos para todo o proceso abranguen desde o día 27 de xuño ata o 7 de outubro.

Para calquer información podedes dirixirvos a páxina da xunta www.edu.xunta.es/fp ou nesta propia pweb www.ieslaxeiro.com, onde  tendes os seguintes arquivos:

Oferta de ciclos e prazas asignadas no IES Laxeiro curso 2018-2019

Anexo I Impreso solicitude admisión(só para 2º curso)

Anexo II Impreso solicitude para FCT/Proxecto para adultos  ou módulos liberados

Impreso matrícula ou renuncia

Información réxime ordinario

Instrucións xerais de admisión

Instrucións solicitude Web

Calendario de matrícula para ESO e Bacharelato 2018-2019 no IES Laxeiro

O período de matricula comezará oficialmente o día 25 de xuño, unha vez entregadas as notas finais, e rematará o día 10 de xullo. No arquivo adxunto podedes consultar o calendario estabrecido para os diferentes cursos da ESO e Bacharelato:

 

Calendario da ESO e Bacharelato

Inicio do proceso de admisión de alumnado para o curso 2019-2020

Aberto o proceso de admisión para o alumnado de centros públicos e privados non universitarios que desexen reservar praza para o curso 2019-2020 nos centros de primaria e secundaria da nosa comunidade.

Os prazos son os seguintes:

a) Reserva interna para centros adscritos e alumnado que non cambien de centro: 1 a 15 de febreiro

b) Admisión de alumnado que desexe cambiar de centro ou incorporarse a un centro non adscrito: 1 a 20 de marzo

Emprego da aplicación para este proceso: "admisión de alumnado". Desde esa aplicación se pode realizar a petición da seguinte maneira:

1º.- Electrónicamente a través da aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado para os que posúan DNI electrónico ou similar.

2º.- Descargar o impreso cuberto da aplicación e presentar a solicitude no centro de 1ª opción.

3º.- Descargar o impreso da 1ª páxina da aplicación , cubrilo manualmente e presentar a solicitude no centro de 1ª opción

Para acudir a aplicación premer neste enlace:https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Lexislación:

Vacantes 2019-2020

Prazos e normativa

Orde do 12 de marzo de 2013

Decreto 254/2012

Orde do 25 de xaneiro de 2017

Normas de admisión

Anexo I Centros adscritos

Anexo II Admisión

De todo o proceso terán información neste mesmo apartado.

 Formalización de matrícula : 25 de xuño a 10 de xullo

Distribuir contido