Tecnoloxía

• 2º ESO. Tecnologías I - Editorial Oxford
  • 3º ESO. Tecnología II - Editorial Teide
  • 4º ESO. Tecnología . Editorial Oxford
  • Os alumnos deberán tamén traer cando se lle requira, escuadra, cartabón, compás e calculadora científica. Nos exames non se prestará este material; será o alumno/a o encargado de traelo.

DEPARTAMENTO DE TECNOLOXÍA

O departamento de Tecnoloxía para o 2016/2017 é unipersoal, sendo a profesora encargada de impartir a materia nos distintos cursos, Natalia Freire Currais.

A hora de atención a pais/nais do alumnado é os venres den 9:30 a 10:20. Para concertar unha cita, poden avisarme a través do alumno/a ou chamando ao centro (881867200)

TRABALLANDO NO TALLER

Construíndo un muíño (o mecanismo é un motor con reductora e unha transmisión de poleas con correa).

Dándolle os últimos retoques!!

PROGRAMACIÓNS DE TECNOLOXÍA - CURSO 2016/2017

Nos seguintes enlaces aparecen os aspectos máis relevantes das programacións da materia de Tecnoloxía, por cursos:

AMPLIANDO COÑECEMENTOS...

Hai sen dúbida milleiros de páxinas na rede con noticias científicas e tecnolóxicas. Algunhas das máis destacadas polo feito de que nos poden axudar cos estudos son as seguintes:

Na sección de "Alumnos" podedes atopar información sobre bolsas, normativa sobre diferentes ensinanzas, lexislación, programas de idiomas, TIC, etc.,

Esta páxina é un recurso á vosa disposición do profesorado de Tecnoloxía de Galicia.

Outras páxinas relacionadas cos contidos impartidos e coa ciencia e a tecnoloxía en xeral son as seguintes: