PROBAS ACCESO CICLOS FORMATIVOS

« Week of Novembro 18, 2019 »
Start: 20/11/2019 11:00

Hoxe, mércores 20 de novembro, entregáronse os «Primeiros Premios á Calidade Lingüística dos proxectos e proxectos integrados dos ciclos superiores de FP». Este premio foi convocado o curso pasado por vez primeira polo Departamento de Dinamización Lingüística do IES Lamas de Abade, coa intención de achegar as actividades deste departamento ó alumnado dos ciclos.
Os premiados foron dous proxectos do ciclo de Saúde ambiental e de Documentación e administración sanitaria, titulados respectivamente Gabinete de asesoramento técnico en saúde ambiental e Os recortes na sanidade pública. Cada premio, cunha dotación económica de 100€ , repartiuse entre os autores dos traballos citados: Carolina Castro, Eugenio Barral e Marcos Corzón no primeiro ciclo; e Mercedes Castiñeiras, Rocio Fernández, Natividad Ferreiro, Alba Freire e Esmeralda López no segundo.
Ó acto presentado pola coordinadora de Dinamización Lingüística, Rosa Conde, asistiu Pura Galán como representante da Secretaría Xeral de Política Lingüística e a directora do IES Lamas de Abade, Dolores Picón. Ambas as dúas felicitaron o alumnado ganador e animaron os compañeiros deste curso a presentar os seus proxectos en galego para optar a este premio. Antes da entrega do premio  Begoña Potí, do Equipo de Dinamización Lingüística, reivindicou o valor da nosa lingua tamén para proxectos técnicos coma os ganadores e equiparou a súa conservación coa de calquera outro ser vivo.
Podedes pulsar nas imaxes, ou neste link, para ver múltiples fotografías do evento que compartimos co noso habitual álbum.

Start: 22/11/2019 12:00

O Doutor Anxo Carracedo é, entre outros méritos e títulos, Catedrático da USC, Director Executivo da Fundación Galega de Medicina Xenómica, Director do Centro Nacional de Xenotipado, Coordinador do Grupo de Medicina Xenómica, representante de España na Axencia Europea do Medicamento ou Editor da revista Forensic ScienceInternational Genetics.

Estes son algúns dos avais dun dos científicos máis importantes da actualidade. Investigador e experto internacional en Xenética que, por riba, sempre ten un pouco do seu tempo dispoñible para actividades de difusión.

Por iso poderemos gozar da súa presenza o día 22 de novembro cunha conferencia titulada "Presente e Futuro da Medicina Xenómica" no Salón de Actos do IES Lamas de Abade xusto ao rematar o recreo (12:00 horas).