Novas do centro

IMPORTANTE: PASAR POR SECRETARÍA ANTES DE PROCEDER AO PAGO DAS TAXAS

Pago de taxas de expedición de títulos académicos (PDF)

No PDF anterior explicanse 4 formas de proceder ao pago das taxas. Coa opción 1, 2 e 4 hai que ir en persoa a unha entidade bancaria para proceder ao pago e despois entregar o xustificante na Secretaría do centro; coa opción 3 o pago realizase de maneira telemática pero tamén hai que entregar xustificante na Secretaría do centro.

Para facer o pago telemático (opción 3) empregaranse os seguintes códigos:

CÓDIGOS:

Consellería  - 07

Delegación – 13

Servizo -03

Taxas- 302003

No cadro “Obxecto de pago” porase “Expedición título (Bachiller, Técnico ou Técnico Superior segundo corresponda)”

Esta avaliación as notas non se entregarán en papel, publicaranse unicamente no espazoAbalar e na aplicación abalarMóvil.

As notas publicaranse o venres 8 de abril a partires das 12:00.

A aplicación abalarMóvil, se non se ten instalada, pódese descargar dos seguintes enlaces:

Guía abalarMóvil

Ademais da aplicación abalarMóvil, pódense consultar as notas da avaliación a través da páxina web do espazoAbalar, identificándose como usuario Xunta ou a través da Chave365.

Defensa dos proxectos do bacharelato STEM na Universidade de Vigo. Moitos parabens Julio, Marcos, Hector, Aitor, Iria, Sara, Antía, Giovanna e Paula. E moitas grazas por representar así ó noso centro.

Solicitude de admisión. Prazo: do 1 ao 21 de marzo. A solicitude será única e poderase presentar de forma presencial no centro elixido en primeiro lugar dentro das súas preferencias ou de forma electrónica a través da aplicación AdmisionAlumnado.

Documentación a presentar coa solicitude:

• Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar cando denegue a consulta.
  • Documento acreditativo do requisito de idade do alumno.
  • Certificación oficial do expediente académico do centro de orixe.
  • En caso de separación dos pais: sentenza xudicial ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

Importante: no caso de separación ou divorcio, as solicitudes terán que asinalas os dous proxenitores, agás no caso no que a patria potestade estea atribuída exclusivamente a un deles.

Calendario do proceso de admisión.

Prazas vacantes curso 2022/2023.

Baremo escolarización.

Normativa e manuais para as familias.

Impreso solicitude admisión. SEDE ELECTRÓNICA (ED550B).

Impreso solicitude admisión (PDF).