Orientación

A convocatoria para o curso 2023-2024 publicouse o 26 de abril de 2023 e poden solicitarse as axudas dende o 8 de maio ata o 20 de setembro de 2023.

Que persoas poden solicitar esta axuda:

As axudas están dirixidas a persoas que presentan unha necesidade específica de recibir apoio educativo derivado de algunha das seguintes situacións:

• Discapacidade.
  • Trastorno grave de conduta ou da comunicación e da linguaxe.
  • Trastorno do espectro autista.
  • Altas capacidades.

Cómo solicitala:

Todo o proceso de solicitude da beca realizase a través da sede electrónica do Ministerio de Educación e Formación Profesional. Unha vez cuberto, terás que imprimir o formulario de solicitude (un PDF) e presentarlo no centro educativo no que vas a estudar, si non tes certificado electrónico.

Máis información: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/tipos-de-becas.html

Son anónimas e o prazo máximo para cubrila é o venres 28 de abril.
Velaquí tedes o enlace ao formulario que leva pouco máis de 5 minutos cubrir.

Grazas pola vosa colaboración.

Objetivo:

• Premiar a los alumnos y alumnas de mejor expediente académico en los estudios de Bachillerato.

Destinatarios:

• Alumnado que finalizara sus estudios de Bachillerato en un centro de la Comunidad Autónoma de Galicia y obtuviera una determinada calificación media.

Características:

• Los alumnos y alumnas que obtuvieran un Premio extraordinario de bachillerato:
    • Recibirán un premio en metálico.
    • Exención de pago de matrícula en el primero curso de la Universidad.
    • Optarán a los  Premios Nacionales de Bachillerato.

Plazo de presentación de solicitudes:

• El plazo de presentación de solicitudes será de un mes, comenzará el día 26 de abril de 2023 y finalizará el día 25 de mayo de 2023.
  • Solicitude

Requisitos de las personas solicitantes:

• Podrá optar a los premios extraordinarios de bachillerato el alumnado que cumpla los siguientes requisitos:

a) Haber finalizado los estudios de bachillerato en el curso 2022/23 en un centro docente de la Comunidad Autónoma de Galicia, bien en la modalidad presencial o en la modalidad a distancia, y ser propuesto para título en la convocatoria ordinaria de dicho curso.
b) Haber obtenido una nota media del bachillerato igual o superior a 8,75.

Realización de la prueba para la obtención del premio:

• El alumnado deberá realizar una prueba presencial que tendrá carácter único en todo el territorio de la Comunidad y tendrá lugar de forma simultánea en las distintas sedes.
  • La realización de la prueba tendrá lugar el día 14 de junio de 2023 y se realizará en los lugares y en el horario que se darán a conocer mediante resolución publicada en el Diario Oficial de Galicia y en el portal educativo de la Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional y Universidades (https://www.edu.xunta.gal).

Convocatoria 2023:

O próximo xoves, 15 de decembro ás 17:00h, haberá un Obradoiro gratuito para as familias sobre "Educación emocional e sexual na familia". Realizarase no Salon de Actos e será impartido polo Centro Quérote+.
Os obxectivos son:
 Crear un espazo seguro para poder falar das dúbidas, preocupacións e dificultades da crianza sen sentimentos de culpa o xuízos de valor.
 Dotar de coñecementos básicos para a educación sexual.
 Construír ferramentas que axuden na xestión diaria da educación dos fillos e fillas.

Para mais información contactar co Departamento de Orientación.