blogue deignacia

Tralo proceso de selección, levado a cabo durante a primeira avaliación do curso, o candidato seleccionado para a realización da FCT dentro do programa ERASMUS+ é:

• Daniel Quintela Díaz

Dende primeiros do mes de abril  e ata mediados de xuño, este  alumno do C.S. de Administración de Sistemas Informáticos en Rede, atópase realizando as súas prácticas de FCT en Malta dentro do programa ERASMUS+.

Tralo proceso de selección, levado a cabo a principios deste curso, os candidatos seleccionados para a realización da FCT dentro do programa ERASMUS+ son:

• Manuel Pereira Pallas
  • Adrián Martínez Suárez
  • Pablo Cancela García

Dende finais do mes de marzo e ata primeiros de xuño, estes 3 alumnos do C.S. de Administración de Sistemas Informáticos en Rede, atópanse realizando as súas prácticas de FCT en Dublín dentro do programa ERASMUS+.