Charla do colectivo LGTB sobre orientación sexual no IES Illa de Ons

Bueu, 11 de febreiro de 2019. O luns pola tarde todo o alumnado do noso centro reuniuse no pavillón para recibir unha charla sobre orientación sexual ofrecida polo colectivo LGBT do IES Politécnico de Vigo. Nela participou a profesora Ana, quen deu clases no Illa de Ons hai uns anos, e por catro rapazas e rapaces que representan a este colectivo no devandito centro educativo.

A charla comezou cunha explicación do funcionamento e da finalidade deste grupo, seguida das experiencias propias dos alumnos e alumnas convidados, algo que en xeral espertou o interese da maior parte do alumnado asistente. Descubrimos que todos os anos organizan unha xornada para que aqueles que queiran poidan "saír do armario" dunha forma lúdica e divertida, sen ningún tipo de traumas. Ademais, informáronnos sobre o local que teñen para atender ás posibles vítimas. Para finalizar, os nosos estudantes tiveron un tempo para dúbidas e preguntas, tras o que marcharon para casa con moita máis información sobre este colectivo.

Paula Fernández Cruz

Sara Soliño Iglesias