As actividades na prensa. , CURSO 2007-08

VIAXE A TENERIFE. 4º E.S.O.

Viaxe a Cabañes, val do Liébana. Cantabria. Xuño de 2008.

Fai click no enlace para ver as fotos da excursión.

Actividades deportivas: Val do Liébana. Cantabria. Xuño de 2008

CHOCOLATADA SOLIDARIA

O mércores 5 de marzo, no tempo do lecer, celebramos unha CHOCOLATADA SOLIDARIA para clausurar a exposición "COMPRA SORRISOS É O XUSTO"  sobre COMERCIO XUSTO.

VISITA Á EXPOSICIÓN DE ANDY WARHOL

Os alumnos/as do noso centro visitaron as 18 obras da exposición de Andy Warhol na Casa do Mar en San Cibrao.

Esperando para entrar á exposición.

VISITA A CRTVG E MUSEO PEDAGÓXICO

O Departamento de lingua galega xunto có departamento de orientación organizaron unha saída a Santiago de Compostela para os alumnos/as do 2º ciclo, na que visitaron as instalacións da Radio Televisión de Galicia e o Museo Pedagóxico.

OBRADOIRO DE DJ

27 de febreiro na sala de xogos.

CHARLA LESIÓNS MEDULARES.

Agradecemos aos membros da Fundación COGAMI a súa colaboración impartiendo unha charla sobre lesións medulares no noso Centro para alumnos do 2º ciclo e 2º de A.S.I.

www.cogami.es

GOLF

13 DE FEBREIRO. XOGAMOS Á GOLF.

EXPOSICIÓN COMERCIO XUSTO

COMPRA SORRISOS É O XUSTO é o lema da exposición sobre o Comercio Xusto organizada polo Departamento de Relixión en colaboración con el Departamento de actividades extraescolares e complementarias do Centro.

HOCKEY PATÍNS

6 de febreiro. Hockey patíns con proteccións laterais.