COMENIUS

Seguimento das actividades do proxecto COMENIUS "Moving to health" en asociación multilateral con Alemaña, República Checa e Suecia. Rematado en 2012

Páxina web do proxecto COMENIUS "Moving to health"

Para acceder á páxina web do proxecto preme aquí.

Visita dos socios do proxecto COMENIUS "Moving to health" da República Checa e da Suecia.

O sábado día 10 de abril chegou o alumnado e profesorado acompañante da República Checa e da Suecia, socios no proxecto COMENIUS "Moving to health" que está a desenvolver o IES A GUÍA. O alumnado foi acollido por familias de alumnos e alumnas do centro de 4º ESO e de 1º Bacharelato. Durante a semana do 12 ao 16 se desenvolvénronse diversas actividades relacionadas co proxecto incluída unha recepción no Concello de Vigo nos recibiu o Alcalde e a Concelleira de Educación.

Viaxe didáctica COMENIUS a Alemaña e República Checa

Un grupo de 10 alumnos/as de 4º ESO, viaxaron a Alemaña e República Checa, no marco do programa COMENIUS "Moving to health", acompañados de Esther Hervella e Isabel Parreño, do sábado 30 de xaneiro ao domingo 7 de febreiro de 2010.

Enquisa COMENIUS

A enquisa COMENIUS do proxecto "Moving to health" foi respostada por máis de 200 alumnos e alumnas de 15 anos en adiante de ESO, BACHARELATO e CICLOS FORMATIVOS.