CARTA ERASMUS PARA LA EDUCACIÓN SUPERIOR

En el documento adjuntamos la Carta Erasmus para la Educación Superior.

No curso 2016-17 desenvolvéronse 7 mobilidades de alumnado para prácticas KA103 e 1 para formación do persoal docente do centro.

No vindeiro curso 2017-18 hai concedidas 7 mobilidades de alumnado para prácticas KA103 e 1 para formación do persoal docente do centro.

As mobilidadades de alumnado teñen unha duración de 3 meses nun país membro da Unión Europea e son validables pola FCT dos segundos cursos de Ciclo Superior de FP. A mobilidade para persoal terá unha duración de 5 días.

O centro pertence tamén a un consorcio coa Deputación de Pontevedra dirixido a mobilidades para alumnado que titulou no Ciclo Medio de Actividades Comerciais. Modalidade KA102.

No curso 2015-16 e 2016-17 beneficiáronse 9 alumnos do centro que fixeron esta mobilidade en Irlanda. A duración destas mobilidades é de 6 meses.

AdxuntoTamaño
Erasmus Charter for Higher Education IES A GUÍA889.85 KB