« Novembro 2018 »

Complementarias

Magosto 2018

O venres 9 de novembro celebramos no noso IES o tradicional magosto, unha actividade para confraternizar entre o alumnado e o profesorado e ao mesmo tempo para exaltar as bondades deste froito típico galego, como son as castañas da nosa comarca.

foto dos asistentes ao magosto no comedor

Actividade formativa "Implantación de ferramentas de medios de pagamento"

O noso centro participa neste curso no Programa "Implantación de ferramentas de medios de pagamento en formación profesional"  dentro do convenio de colaboración entre a Consellería de Educación e Abanca e hoxe venres 9 de novembro celebrouse a súa actividade formativa específica na que participou o noso alumnado de FP da familia de Administración: CM de Xestión Administrativa e CS DE Administración e Finanzas. Esta actividade que tivo unha duración aproximada de dúas horas tratou sobre o funcionamento dos medios de pagamento, a tipoloxía de tarxetas, novas tecnoloxías relacionadas cos medios de pagamento e a súa evolución, riscos e controis a ter en conta, reclamacións, e dereitos e responsabilidades de comerciantes e compradores.

foto da actividade formativa

Festival fin de curso

O xoves 21 de xuño celebrouse no noso IES o festival fin de curso, no cal participaron alumnos e alumnas de 2º e 3º ESO e 1º BAC interpretando varias actuacións musicais e enchendo de ledicia e ilusión os corazóns de tódolos asistentes. Logo procedeuse á entrega dun diploma acreditativo de graduación ao alumnado de 4º ESO e 2º FPB, momento que aproveitaron para expresar o seu agradecemento a todo o profesorado, quen unha vez máis lles desexaron un futuro prometedor.

Agardámosvos o vindeiro curso, bo verán a todos.

foto de grupo de 4º ESO

foto de grupo de 2º FPB

Xornada formativa sobre Prevención e Primeiros Auxilios

Celebrouse no noso IES unha xornada formativa dirixida ao alumnado de Ciclos Formativos e da Formación Profesional Básica sobre a Prevención no traballo e os Primeiros Auxilios por parte de persoal dependente do Instituto Galego de Seguridade e Saúde Laboral (ISSGA) de Lugo. Contamos coa presenza dun profesional nesta materia, quen tratou de concienciar da importancia da seguridade e saúde no traballo e das graves consecuencias que implican os accidentes de traballo e as enfermidades profesionais para a sociedade, e que en moitos casos poderían evitarse cunha adecuada política preventiva por parte das empresas. Deseguido, unha enfermeira detallou os procedementos a seguir en situacións de emerxencia tales como feridas, atrangantamentos e mesmo paradas cardiorespiratorias, na que todos os participantes puidemos practicar cun maniquí unha reanimación cardiorespiratoria.

foto sobre como se practica unha reanimación cardiorespiratoria

Xornada sobre Marketing Dixital

O venres 13 de abril celebrouse no noso IES unha actividade formativa sobre "Marketing Dixital" coordinada pola Consellería de Educación e a Fundación Alcoa. Contamos coa presenza dun experto nesta materia quen remarcou a gran relevancia que ten hoxe en día a publicidade online no mundo empresarial e a participación nas redes sociais á hora de definir as estratexias de actuación das empresas.

foto da actividade formativa

Obradoiro de vestimenta romana e gravación do vídeo "Partus"

O día 10 de abril fixemos un obradoiro de vestimenta e gravamos un

vídeo que editaron as alumnas de 1º de BAC de Castedo

Viaxe a Astorga

O 3 de abril, o alumnado de 3º de ESO do noso centro desprazouse ata Astorga para facer a Ruta Romana acompañados polos profesores de Latín e Tecnoloxía. Para ver máis fotos, podedes picar no seguinte ligazón ou tamén na imaxe.

Conmemoración do día 8 de marzo

Dende a biblioteca "Fiz Vergara Vilariño" do noso centro, organizouse un photocall no que tentamos implicar a toda a comunidade educativa e facer un intercambio de roles de tal xeito que as desigualdades se transformen en 365 días de respeto e igualdade.

Visita á cidade de Vigo

Un grupo de alumnos/as de 3º e 4º ESO, 1º BAC e 2º de FPB estiveron en Vigo nunha excursión cultural que tivo como obxectivo achegarse á lírica medieval a través da visita á Illa de San Simón e ao Museo do Mar, onde puideron contemplar o Pergamiño Vindel.

foto de grupo no Museo do Mar

Viaxe a Mérida

O alumnado de 4º ESO, 1º BAC e 2º de BAC, visitou as cidades de  Salamanca, Cáceres e Mérida nunha viaxe organizada polos departamentos de Latín e Filosofía. Preme na foto para ver todas as fotos.

Casco histórico de Cáceres