« Septembro 2018 »

Agora mesmo hai 0 usuarios e 1 invitado conectados.

Complementarias

Festival fin de curso

O xoves 21 de xuño celebrouse no noso IES o festival fin de curso, no cal participaron alumnos e alumnas de 2º e 3º ESO e 1º BAC interpretando varias actuacións musicais e enchendo de ledicia e ilusión os corazóns de tódolos asistentes. Logo procedeuse á entrega dun diploma acreditativo de graduación ao alumnado de 4º ESO e 2º FPB, momento que aproveitaron para expresar o seu agradecemento a todo o profesorado, quen unha vez máis lles desexaron un futuro prometedor.

Agardámosvos o vindeiro curso, bo verán a todos.

foto de grupo de 4º ESO

foto de grupo de 2º FPB

Xornada formativa sobre Prevención e Primeiros Auxilios

Celebrouse no noso IES unha xornada formativa dirixida ao alumnado de Ciclos Formativos e da Formación Profesional Básica sobre a Prevención no traballo e os Primeiros Auxilios por parte de persoal dependente do Instituto Galego de Seguridade e Saúde Laboral (ISSGA) de Lugo. Contamos coa presenza dun profesional nesta materia, quen tratou de concienciar da importancia da seguridade e saúde no traballo e das graves consecuencias que implican os accidentes de traballo e as enfermidades profesionais para a sociedade, e que en moitos casos poderían evitarse cunha adecuada política preventiva por parte das empresas. Deseguido, unha enfermeira detallou os procedementos a seguir en situacións de emerxencia tales como feridas, atrangantamentos e mesmo paradas cardiorespiratorias, na que todos os participantes puidemos practicar cun maniquí unha reanimación cardiorespiratoria.

foto sobre como se practica unha reanimación cardiorespiratoria

Xornada sobre Marketing Dixital

O venres 13 de abril celebrouse no noso IES unha actividade formativa sobre "Marketing Dixital" coordinada pola Consellería de Educación e a Fundación Alcoa. Contamos coa presenza dun experto nesta materia quen remarcou a gran relevancia que ten hoxe en día a publicidade online no mundo empresarial e a participación nas redes sociais á hora de definir as estratexias de actuación das empresas.

foto da actividade formativa

Viaxe a Astorga

O 3 de abril, o alumnado de 3º de ESO do noso centro desprazouse ata Astorga para facer a Ruta Romana acompañados polos profesores de Latín e Tecnoloxía. Para ver máis fotos, podedes picar no seguinte ligazón ou tamén na imaxe.

Conmemoración do día 8 de marzo

Dende a biblioteca "Fiz Vergara Vilariño" do noso centro, organizouse un photocall no que tentamos implicar a toda a comunidade educativa e facer un intercambio de roles de tal xeito que as desigualdades se transformen en 365 días de respeto e igualdade.

Visita á cidade de Vigo

Un grupo de alumnos/as de 3º e 4º ESO, 1º BAC e 2º de FPB estiveron en Vigo nunha excursión cultural que tivo como obxectivo achegarse á lírica medieval a través da visita á Illa de San Simón e ao Museo do Mar, onde puideron contemplar o Pergamiño Vindel.

foto de grupo no Museo do Mar

Viaxe a Mérida

O alumnado de 4º ESO, 1º BAC e 2º de BAC, visitou as cidades de  Salamanca, Cáceres e Mérida nunha viaxe organizada polos departamentos de Latín e Filosofía. Preme na foto para ver todas as fotos.

Casco histórico de Cáceres

Actividades formativas de RCP

O departamento de Educación Física, consciente da relevancia que ten a formación en prácticas de reanimación cardiopulmonar, organizou unha vez máis unhas xornadas de formación en RCP dirixidas tanto ao alumnado, como ao profesorado e tamén ao persoal non docente.

Esta actividade ven desenvolvéndose no noso centro desde o curso 2007/08 e cada vez son máis as persoas formadas neste tipo de prácticas, en total, neste curso foron 85. Os grupos de alumnos/as que participaron nestas xornadas foron 4º ESO, 1º BAC e 1º dos ciclos formativos que se imparten no noso IES. Na seguinte foto, vemos como o grupo de 4º ESO e 1º BAC están a practicar este tipo de técnicas que poden chegar a salvar vidas...

foto do grupo de 4º ESO e 1º BAC no ximnasio do IES nas prácticas de RCP

Espectáculo de Aldao + Lado

O mércores 10 de maio contamos coa presenza de María Lado e Lucía Aldao para presentarnos o seu espectáculo "Moita poesía, pouca diversión" ao cal asistiu o noso alumnado de 3º e 4º de ESO, 1º de BAC e 1º de FPB. Como peche a esta actividade, os participantes mesmo se animaron a elaborar unha poesía como mostra das súas habilidades literarias.

imaxe do espectáculo de Aldao + Lado

Viaxe ás Médulas

O 24 de abril, o alumnado de 3º ESO, acompañados polos profesores de Tecnoloxía e Clásicas, fixeron unha viaxe ás Médulas para coñecer as minas romanas e fotografar o contorno natural para o Proxecto Paisaxe, no que están a participar. Nesta ligazón, podedes ver algunha das fotos realizadas nesta viaxe.

foto de grupo camiñando polas Médulas