« Xaneiro 2019 »

Complementarias

Visita ao Campus da Universidade de Santiago dentro do programa "Encontros na USC 2019"

13/02/2019 08:30
13/02/2019 16:30

GRUPOS: 2º BAC

PROGRAMA:

- 10:30 h: Recorrido itinerarios campus

- 14:00 h: Xantar- comedor universitario Monte da Condesa

- 15:00 h: Saída

Vivas e Visibles

08/03/2019 10:25
08/03/2019 11:15

Presentación do libro "A memoria do silencio" de Eva Mejuto

LUGAR: Salón de actos do IES

CURSOS: 3º e 4º ESO, 1º e 2º BAC

ORGANIZA: Departamento de Galego e Equipo de Dinamización da Lingua Galega

A actividade emprendedora como chave para o teu futuro

06/02/2019 12:00
06/02/2019 13:30

Programa Eduemprende Actúa 2018-2019

CURSOS: 2º Ciclos formativos

LUGAR: Salón de actos do IES

Celebración do Nadal

Antes de dar comezo ás vacacións de Nadal, tivemos unha chocolatada no comedor do noso centro e deseguido celebrouse o festival de Nadal organizado polo departamento de Música.  Os protagonistas foron os alumnos e as alumnas da ESO e BAC no que interpretaron panxoliñas e cancións populares, notas de ledicia e tradición para comezar este tempo de lecer e para desexar os mellores desexos para o vindeiro ano.

foto dun grupoactuando no festival

Programa Finanzas para mortais

O noso centro participa no Programa Finanzas para mortais, que se desenvolve no marco do Plan Eduemprende e que ten como obxectivo fomentar o espírito emprendedor e a cultura financieira no noso sistema educativo. Celebráronse dúas actividades formativas, a primeira delas foi o venres 23 de novembro e a outra o venres 30 de novembro, impartidas por persoal do Banco de Santander. Na primeira xornada introduciron ao alumnado nos términos financieiros máis básicos, como TIR, TAE, contas bancarias e depósitos á vista, tarxetas bancarias, produtos de aforro e produtos de inversión. Na segunda xornada, falaron dos diferentes tipos de endebedamento, deron algunhas claves para conseguir un endebedamento intelixente e tamén explicaron as formas de pago que se poden utilizar no estranxeiro. Mostramos deseguido unha foto dos grupos que participaron activamente nestas sesións presenciais:

foto de grupo dos asistentes

Campaña de sensibilización sobre os riscos laborais nas familias profesionais

O luns 26 de novembro desenvolveuse no noso centro a Campaña sobre sensibilización dos riscos laborais específicos para as familias profesionais de Fabricación Mecánica, Instalación e Mantemento, Electricidade e Electrónica e Administración promovida polo Instituto Nacional de Seguridade e Hixiene no Traballo (INSHT). O noso alumnado de Formación Profesional valorou a importancia da seguridade no traballo e reflexionou sobre os riscos específicos que se poden dar no seu lugar de traballo e a importancia de aplicar unha eficaz política preventiva por parte das empresas.

foto dos asistentes á campaña de sensibilización de riscos laborais

Iniciativas para a eliminación da violencia de xénero

No noso IES estanse desenvolvendo unha serie de actividades a favor da eliminación da violencia de xénero, entre elas, a que se celebrou este venres pasado organizada polo departamento de galego, en colaboración coa biblioteca do noso centro. Repartíronse unha morea de pulseiras de cor violeta escritas por cada participante con lemas contra a violencia de xénero e a favor da igualdade. Tamén o equipo da nosa Biblioteca Fiz Vergara Vilariño representou visualmente o poema "Baldosas" de Carlos Negro, para remover a conciencia de todos nós. E ademais, estamos a participar activamente en varios actos dentro da campaña promovida polo concello Sarria en negro. Contra as violencias

foto de participantes facendo pulsera contra a violencia de xénero

Magosto 2018

O venres 9 de novembro celebramos no noso IES o tradicional magosto, unha actividade para confraternizar entre o alumnado e o profesorado e ao mesmo tempo para exaltar as bondades deste froito típico galego, como son as castañas da nosa comarca.

foto dos asistentes ao magosto no comedor

Actividade formativa "Implantación de ferramentas de medios de pagamento"

O noso centro participa neste curso no Programa "Implantación de ferramentas de medios de pagamento en formación profesional"  dentro do convenio de colaboración entre a Consellería de Educación e Abanca e hoxe venres 9 de novembro celebrouse a súa actividade formativa específica na que participou o noso alumnado de FP da familia de Administración: CM de Xestión Administrativa e CS de Administración e Finanzas. Esta actividade que tivo unha duración aproximada de dúas horas tratou sobre o funcionamento dos medios de pagamento, a tipoloxía de tarxetas, novas tecnoloxías relacionadas cos medios de pagamento e a súa evolución, riscos e controis a ter en conta, reclamacións, e dereitos e responsabilidades de comerciantes e compradores.

foto da actividade formativa

Festival fin de curso

O xoves 21 de xuño celebrouse no noso IES o festival fin de curso, no cal participaron alumnos e alumnas de 2º e 3º ESO e 1º BAC interpretando varias actuacións musicais e enchendo de ledicia e ilusión os corazóns de tódolos asistentes. Logo procedeuse á entrega dun diploma acreditativo de graduación ao alumnado de 4º ESO e 2º FPB, momento que aproveitaron para expresar o seu agradecemento a todo o profesorado, quen unha vez máis lles desexaron un futuro prometedor.

Agardámosvos o vindeiro curso, bo verán a todos.

foto de grupo de 4º ESO

foto de grupo de 2º FPB