« Decembro 2019 »

Complementarias

Visita ao CEI-NODUS

O venres día 29 de novembro, o alumnado dos ciclos formativos de Xestión Administrativa e de Administración e Finanzas, de 2º de Bacharelato de Economía e de 4º ESO de Iniciativa Emprendedora do noso IES, fixeron unha visita didáctica ao viveiro de empresas CEI-NODUS do Concello de Lugo con motivo do 15º aniversario dende a súa creación. Nel puideron coñecer de primeira man as actividades e os espazos dun viveiro de empresas que fomenta o emprendemento e apoio no proceso de creación de empresas. E ademais, tamén puideron visitar empresas que están alí instaladas de distintos sectores como Ceniza de Papel (artesanía), Makers (robótica), Triesfera (deseño 3D), Mónica (pintura creativa), Como en Casa (cociña), Bisagras de Papel (xenealoxía) e Atresproyectos (enxeñaría e arquitectura e realidade aumentada), entre outras.

foto durante a visita ao CEI

Finanzas para mortais

O venres 8 de novembro celebrouse no noso IES a primeira actividade formativa dentro do programa "Finanzas para Mortais" dirixida ao alumnado de 4º ESO e de ciclos formativos da familia de Administración. A segunda xornada tivo lugar o venres 22 de novembro. Estas sesións presenciais foron impartidas por persoal do Banco Santander e trataron de achegarnos aos conceptos básicos da cultura financieira.

foto de aula da xornada formativa

O Samaín

No noso centro estamos preparando a chegada do Samaín: cabazas terriblemente monstruosas, camposantos (asómate á nosa biblioteca) e relatos de auténtico terror (Espazo aberto- Samaín en Radio Bolboreta)...

Exposición de cabazas

Camposanto

Kayak na Illa de Aurosa

departamento de Educación Física organizou unha saída co alumnado de 1º e 2º de ESO para practicar kayak na Illa de Arousa o pasado xoves 10 de outubro. Remaron, acompañados por tres profesores e varios monitores, ata o illote de Areoso, onde xantaron todos xuntos e regresaron pola tarde para iniciar o camiño de volta a Sarria. Se picades na seguinte foto, tamén podedes acceder ao album KAYAK 2019.

kayak na Illa de Arousa

Obradoiro de Rap

O alumnado de 4º ESO e 1º BAC participou nun Obradoiro de Rap impartido por Vella Escola o día 7 de maio, actividade incluida no programa da Semana das Letras e a Lectura de Sarria, organizada desde o concello de Sarria. Con esta actividade, os participantes aprenderon a escribir e interpretar versos en lingua galega, traballando con ritmos urbanos e ao mesmo tempo achegándose ás figuras literarias do noso país e descubrindo así obras de poetas e escritores ilustres levadas ao Rap.

foto durante a celebración do obradoiro

Obradoiro de Guión audiovisual

No noso centro, celebrouse o 6 de maio un Obradoiro de guión audiovisual, que impartiu o escritor e xornalista sarriano, Manuel Darriba, e no que participou o alumnado de 3º ESO. Esta actividade está dentro do programa da Semana das Letras  e a Lectura de Sarria, que promove o concello de Sarria.

foto do obradoiro

Inmersión lingüística no Camiño de Santiago

O martes 30 de abril, o noso alumnado de primeiro dos ciclos formativos de Xestión Administrativa e de Administración e Finanzas percorreron un tramo do Camiño de Santiago, concretamente de Sarria a Barbadelo. Esta actividade, organizada pola profesora de Inglés e a Biblioteca do IES, tivo como principal obxectivo que os seus alumnos e alumnas levaran a cabo unha inmersión lingüística cos peregrinos que atopaban durante o percorrido e que puideran apreciar a riqueza que aporta o Camiño de Santiago, desde as súas paisaxes, a diversidade de culturas e idiomas, os negocios que se crean... Tedes máis información e fotos da actividade no blog da Biblioteca Fiz Vergara Vilariño.

imaxe dun grupo de alumnas falando cun peregrino

Visita didáctica á empresa Jim Sports

O xoves 25 de abril, o alumnado de 1º do Ciclo Medio de Xestión Administrativa do noso IES visitou a empresa Jim Sports ubicada en Palas de Rei para coñecer de primeira man como funciona esta empresa, todo un referente no sector do material deportivo.

foto de grupo durante a visita

Exposición Esquecidas

Desde o 18 ao 31 de marzo, contamos no noso centro coa Exposición Esquecidas, unha oportunidade para coñecer mulleres de Sarria e da súa contorna e rendirlles homenaxe polo papel que desempeñaron e polo que aportaron á hora de falar de igualdade real e efectiva en feminino. Ademais, o 22 de marzo contamos coa presenza de María Xesús López Escudeiro, quen fixo unha visita guiada pola exposición ao noso alumnado.

foto da exposición

Conferencia Iberdrola

O xoves 14 de marzo visitounos o Xefe de Produción da Central de Santo Estevo, de Iberdrola. Explicou aos asistentes, o alumnado de ciclos formativos e 2º  FPB, o funcionamento básico dunha presa eléctrica, cal é a estrutura organizativa do centro de traballo no que opera e remarcou as demandas que ten a empresa a nivel laboral e, sobre todo, a importancia dunha formación actualizada e vinculada ás esixencias das empresas.

foto dos asistentes