« Agosto 2017 »

Complementarias

Actividades formativas de RCP

O departamento de Educación Física, consciente da relevancia que ten a formación en prácticas de reanimación cardiopulmonar, organizou unha vez máis unhas xornadas de formación en RCP dirixidas tanto ao alumnado, como ao profesorado e tamén ao persoal non docente.

Esta actividade ven desenvolvéndose no noso centro desde o curso 2007/08 e cada vez son máis as persoas formadas neste tipo de prácticas, en total, neste curso foron 85. Os grupos de alumnos/as que participaron nestas xornadas foron 4º ESO, 1º BAC e 1º dos ciclos formativos que se imparten no noso IES. Na seguinte foto, vemos como o grupo de 4º ESO e 1º BAC están a practicar este tipo de técnicas que poden chegar a salvar vidas...

foto do grupo de 4º ESO e 1º BAC no ximnasio do IES nas prácticas de RCP

Espectáculo de Aldao + Lado

O mércores 10 de maio contamos coa presenza de María Lado e Lucía Aldao para presentarnos o seu espectáculo "Moita poesía, pouca diversión" ao cal asistiu o noso alumnado de 3º e 4º de ESO, 1º de BAC e 1º de FPB. Como peche a esta actividade, os participantes mesmo se animaron a elaborar unha poesía como mostra das súas habilidades literarias.

imaxe do espectáculo de Aldao + Lado

Viaxe ás Médulas

O 24 de abril, o alumnado de 3º ESO, acompañados polos profesores de Tecnoloxía e Clásicas, fixeron unha viaxe ás Médulas para coñecer as minas romanas e fotografar o contorno natural para o Proxecto Paisaxe, no que están a participar. Nesta ligazón, podedes ver algunha das fotos realizadas nesta viaxe.

foto de grupo camiñando polas Médulas

Roteiro por Piornedo

O día 18 de abril, vintedous alumnos e alumnas de 3º ESO do noso IES, acompañados por tres profesores, fixeron unha ruta guiada por Piornedo, no marco do Plan Proxecta, visitando tamén a Palloza-museo. Podedes ver as fotos do roteiro, picando aquí.

imaxe de grupo camiñando polo roteiro

Visita á Casa Grande de Xanceda

Os departamentos de Matemáticas e Administración organizaron unha visita á Casa Grande de Xanceda co alumnado de 1º e 2º de FPB de Servizos Administrativos e 2º de FPB de Fabricación e Montaxe o día 3 de abril. Nesta viaxe, o alumnado descubriu a diferenza entre a agricultura e gandería ecolóxica e a convencional, así como as dificultades de crear e comercializar este tipo de produtos por parte da empresa.

foto de grupo na visita á Casa Grande de Xanceda

Festival do Entroido

Celebramos a chegada do entroido ao noso IES: personaxes inéditos e música moi variada encheron o salón de actos, no que o alumnado de ESO, BAC e Ciclos Formativos puxeron en escea o programa televisivo "Tu cara me suena" coordinados polo Departamento de Música, quen contou tamén coa axuda doutros profesores, entre eles, do departamento de Inglés, Filosofía e Latín. A todos os participantes: grazas e parabéns! Que siga o entroido ata a volta de clases, o xoves 2 de marzo!

foto da actuación gañadora no concurso musical celebrado polo entroido

Visita do C.B. Breogán S.A.D.

Os xogadores do C.B. Breogán, Sergi Quintela e Juan Manuel "Lobito" Fernández, xunto co fisioterapeuta do Equipo, o sarriao Jaime Capellá, achegáronse este mércores 21 de febreiro ao noso IES. O noso alumnado tivo a oportunidade de coñecer algunhas das súas vivencias profesionais, preguntarlles polos seus obxectivos profesionais e mesmo valorar cales son as súas opcións de ascenso e poder xogar así na ACB. Remataron xogando un 3x3 entre os xogadores e algúns dos nosos alumnos, animados pola profesora de Educación Física, Mercedes Veiga.

foto no Pavillón dos xogadores do C.B. Breogán que nos visitaron

Visita do Porta XI Ensino C.B.F.

Un grupo de xogadoras do Porta XI Ensino visitou este mércores 8 de febreiro o noso I.E.S. Contamos coa presencia de Loly Vilares, como xefa de prensa do equipo e coas xogadoras Licet Castillo, Aleksandra Begenisic e Rocío Varela, ademais da ex-xogadora e membro da actual directiva, Cata Pollini. Compartiron co noso alumnado de ESO e 1º BAC a súa traxectoria deportiva, respondendo ás súas curiosidades e facéndoos partícipes das súas innumerables vitorias, ademais de animalos a disfrutar con este deporte, ben xogándoo, ben acudindo a ver os partidos deste equipo.

foto da visita do Ensino

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS FOL- CURSO 2016/17

VISITA AO GRUPO INDITEX:

Un grupo de alumnos/as dos ciclos formativos de Xestión Administrativa, Mantemento Electromecánico e Mecatrónica Industrial visitaron este venres 3 de febreiro as instalacións do grupo empresarial Inditex ubicadas en Arteixo. Foi unha oportunidade para coñecer a traxectoria deste grupo téxtil desde o seu inicio ata a actualidade e achegarnos a este modelo de negocio tan exitoso.

Viaxe á neve

Un grupo de alumnos/as de 3º ESO e 1º BAC do noso IES estiveron en Andorra, concretamente na estación de Grandvalira, unha das máis grandes de Europa. Durante toda unha semana, desde o 14 ao 21 de xaneiro, tiveron a oportunidade de iniciarse neste deporte de inverno.

foto del grupo de alumnos/as en la nieve