« Maio 2019 »

Complementarias

Obradoiro de Rap

O alumnado de 4º ESO e 1º BAC participou nun Obradoiro de Rap impartido por Vella Escola o día 7 de maio, actividade incluida no programa da Semana das Letras e a Lectura de Sarria, organizada desde o concello de Sarria. Con esta actividade, os participantes aprenderon a escribir e interpretar versos en lingua galega, traballando con ritmos urbanos e ao mesmo tempo achegándose ás figuras literarias do noso país e descubrindo así obras de poetas e escritores ilustres levadas ao Rap.

foto durante a celebración do obradoiro

Obradoiro de Guión audiovisual

No noso centro, celebrouse o 6 de maio un Obradoiro de guión audiovisual, que impartiu o escritor e xornalista sarriano, Manuel Darriba, e no que participou o alumnado de 3º ESO. Esta actividade está dentro do programa da Semana das Letras  e a Lectura de Sarria, que promove o concello de Sarria.

foto do obradoiro

Inmersión lingüística no Camiño de Santiago

O martes 30 de abril, o noso alumnado de primeiro dos ciclos formativos de Xestión Administrativa e de Administración e Finanzas percorreron un tramo do Camiño de Santiago, concretamente de Sarria a Barbadelo. Esta actividade, organizada pola profesora de Inglés e a Biblioteca do IES, tivo como principal obxectivo que os seus alumnos e alumnas levaran a cabo unha inmersión lingüística cos peregrinos que atopaban durante o percorrido e que puideran apreciar a riqueza que aporta o Camiño de Santiago, desde as súas paisaxes, a diversidade de culturas e idiomas, os negocios que se crean... Tedes máis información e fotos da actividade no blog da Biblioteca Fiz Vergara Vilariño.

imaxe dun grupo de alumnas falando cun peregrino

Visita didáctica á empresa Jim Sports

O xoves 25 de abril, o alumnado de 1º do Ciclo Medio de Xestión Administrativa do noso IES visitou a empresa Jim Sports ubicada en Palas de Rei para coñecer de primeira man como funciona esta empresa, todo un referente no sector do material deportivo.

foto de grupo durante a visita

Exposición Esquecidas

Desde o 18 ao 31 de marzo, contamos no noso centro coa Exposición Esquecidas, unha oportunidade para coñecer mulleres de Sarria e da súa contorna e rendirlles homenaxe polo papel que desempeñaron e polo que aportaron á hora de falar de igualdade real e efectiva en feminino. Ademais, o 22 de marzo contamos coa presenza de María Xesús López Escudeiro, quen fixo unha visita guiada pola exposición ao noso alumnado.

foto da exposición

Conferencia Iberdrola

O xoves 14 de marzo visitounos o Xefe de Produción da Central de Santo Estevo, de Iberdrola. Explicou aos asistentes, o alumnado de ciclos formativos e 2º  FPB, o funcionamento básico dunha presa eléctrica, cal é a estrutura organizativa do centro de traballo no que opera e remarcou as demandas que ten a empresa a nivel laboral e, sobre todo, a importancia dunha formación actualizada e vinculada ás esixencias das empresas.

foto dos asistentes

Actividade "A memoria do Silencio"

O xoves 7 de marzo levouse a cabo unha das iniciativas culturais incluidas no programa Vivas e Visibles. Contamos coa presencia de Eva Mejuto para presentar o seu libro Memoria do Silencio, que recolle voces de mulleres silenciadas ao londo da Historia, xunto coa música de Su Garrido Pombo. Os alumnos/as que asistiron a este acto foron os de 3º e 4º ESO e tamén Bacharelato.

Foto do acto de presentación do libro

Visita á fabrica Cementos Cosmos

O xoves 28 de febreiro, o noso alumnado de ciclos formativos visitou a fábrica de Cementos Cosmos, ubicada en Oural. Os asistentes puideron coñecer o proceso de fabricación que se leva a cabo para obter o cemento, percorreron algunha das súas instalacións e, sobre todo, achegáronse, a un dos valores principais da compañía, a seguridade e saúde dos seus traballadores.

foto de grupo durante a visita

Conferencia "Por que as enerxías renovables cambiarán a vosa vida?"

O venres 22 de febreiro contamos coa presenza do avogado lucense Juan Castro-Gil Amigo, asesor legal e secretario xeral da Asociación Española de Produtores de Enerxía Fotovoltaica e tamén vicepresidente da Fundación Renovables, para impartir a conferencia "Por que as enerxías renovables cambiarán a vosa vida?" dirixida ao alumnado dos ciclos formativos de Formación Profesional. Na súa exposición, fixo un diagnóstico da situación actual do panorama enerxético en España e, a partir de aí, plantexounos a súa visión de como evolucionará nos vindeiros anos, poñendo énfase no importante papel que desempeñará a enerxía solar.

foto dos asistentes á conferencia

Conferencia Programa Rexenérate

26/02/2019 11:35