Taller Entrevistas de traballo

Seguimos co ciclo de actividades organizadas pola aula de Emprendemento do noso centro educativo.

O pasado martes 4 de novembro, Rafa Vázquez, economista da Fundación Ronsel, impartiu un taller de entrevistas de traballo, no que os alumnos e alumnas de 2º curso dos ciclos formativos de Formación Profesional tiveron a oportunidade de interactuar mediante a técnica do xogo de roles ou role-playing. Como resultado, sentáronse as bases da estrutura dunha entrevista acompañadas de toda unha serie de consellos útiles.

Estas actividades están financiadas na súa totalidade polo Ministerio de Educación e Formación Profesional e pola Unión Europea-NextGenerationEU (Repartición 2021) no marco do Mecanismo do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia.

Na seguinte ligazón podedes descargar as fotos do taller: Obradoiro Entrevistas de traballo

obradoiro entrevistas de traballo