« Febreiro 2018 »

Agora mesmo hai 0 usuarios e 1 invitado conectados.

Convocados os premios extraordinarios de formación profesional de grao superior correspondentes ao curso 2016/2017

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes a partir do día 15 de febreiro de 2018.

Curso de lingua galega, para obter o certificado Celga 2

Lugar: IES Gregorio Fernández.

Datas: do 3/04/2018 ao 24/05/2018

Horario: das 19.00 ás 21.30 h. ( de luns a xoves)

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2018

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 1.400 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018

Poderá solicitar estas axudas o alumnado de centros sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia de ESO e BAC.

Probas de acceso a ciclos medios e superiores de FP Convocatoria 2018

Acceso ciclo superior:

Inscrición para a proba: 8-23 febreiro

Data proba: 19 abril de 2018

Máis información

O IES. GREGORIO FERNÁNDEZ PARTICIPA NOS ACTOS ORGANIZADOS POLO CONCELLO DE SARRIA.

Un grupo de alumnas asistiu, o 24 de novembro, representando o IES. Gregorio Fernández ao acto contra as violencias machistas organizado polo concello de Sarria dentro da campaña “Sarria en negro”.

O Concello de Sarria sumouse, por segundo ano consecutivo, a este proxecto de sensibilización colectiva e visibilidade, que afonda nas causas da violencia de xénero e na necesidade de implicar a toda a sociedade na procura dun só obxectivo: 0 vítimas.

ANDAINA CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

O IES. Gregorio Fernández para celebrar o 25 de novembro realizou o pasado día 23 unha andaina “Contra a Violencia Machista”. Participou na mesma toda a comunidade educativa saíndo do centro e rematando a mesma na praza do Concello, onde se leron numerosos poemas e cancións a cargo do alumnado e o profesorado deste centro. As alumnas de 2º de BAC Aúrea Aldea e Iria Díaz leron un manifesto redactado por elas mesmas para esta ocasión:

“O 25 de Novembro celébrase o día Internacional da non violencia contra a Muller. Celebración que denuncia a violencia que se exerce sobre as mulleres en todo o mundo e reclama políticas en todos os países para a súa erradicación.

A violencia contra as  mulleres é un grave problema ao que a día de hoxe  non se lle da a importancia suficiente. No que vai de ano 50 mulleres e 5 fillas destas foron vítimas mortais de violencia de xénero. Nesta cifra non se inclúen todas as mulleres que a sofren diariamente, xa que non lle damos importancia ata que morren asasinadas.

A pesar de que as cifras non inclúen casos que non chegan a morte e os que non están clasificados como violencia de xénero,  vemos estes arrepiantes datos:

2007: 71 mulleres asasinadas.

2008: 84 mulleres

2009: 68 mulleres

2010: 85 mulleres

2011: 67 mulleres

2012: 57 mulleres

2013: 57 mulleres

2014: 59 mulleres

2015: 64 mulleres

2016: 53 mulleres

Por iso é moi necesario educar e concienciar sobre este problema, xa que saír dunha situación de violencia machista é moi complicado porque como di Señorita Bebi:

Nos enjaulan pero eso no es lo peor. Lo peor es que llegan a convencerte de que mereces los barrotes.

Esta loita é importante porque poderiamos ter sido calquera de nós, en realidade tamén fomos nós. E ela. E ela. E ela. Fomos todas.   Sempre somos todas.

Como di Guisela López:

Andamos cambiándonos nosotras

Para cambiar el mundo

O alumnado preparado para realizar a andaina

Cara ao Concello

Chegada ao Concello

Viaxe a Mérida

O alumnado de 4º ESO, 1º BAC e 2º de BAC, visitou as cidades de  Salamanca, Cáceres e Mérida nunha viaxe organizada polos departamentos de Latín e Filosofía. Preme na foto para ver todas as fotos.

Casco histórico de Cáceres

MAGOSTO CURSO 2017/2018

O venres 27 de outubro celebrouse no noso IES un magosto no que puidemos disfrutar dun xantar con pancetada, chourizos e castañas asadas.

Festival fin de curso

O venres 23 de xuño celebrouse no noso IES o festival fin de curso no que puidemos disfrutar dunha actuación musical protagonizada polo noso alumnado. Deseguido, fíxose entrega dun diploma acreditativo de graduación ao alumnado de 4º ESO e 2º FPB. E para rematar, o noso IES desexoulles a todos: un feliz verán!

Agardámosvos o vindeiro curso!

Exposición fin de proxecto no centro

Durante este curso 2016/17, un grupo de profesores e alumnado participou activamente no Plan Proxecta e en concreto no Programa Paisaxe e Sustentabilidade. Coordináronse actividades entre varios departamentos e cursos, traballouse en moitas ocasións en grupo, saíron á rúa para facer estudos e chegar ás súas propias conclusións, visitaron lugares con moita historia, disfrutaron das nosas paisaxes e tomaron conciencia da importancia do respecto á nosa contorna e das medidas de desenvolvemento sostible.

Para amosar as actividades que se foron desenvolvendo ao longo do curso, creouse o blog Horto, granxa, val, paisaxes...e rematouse cunha exposición do proxecto no edificio principal do noso IES. Grazas a todos pola vosa colaboración e participación.