ABAU 2020

Na web da CIUG están a a disposición dos alumnos os seguintes documentos dos que deixamos ligazón nesta entrada:

Atención!!! Novidade: Publicación do Protocolo Covid-19!!!

[00] Protocolo ABAU 2020: Normas de acceso ao centro e á aula, norma de distribución e permanencia na aula e normas de prevención COVID-19.

[01] Convocatoria ordinaria para as ABAU 2020

[02] Resumo explicativo da Convocatoria ordinaria, e

[03] Instrucións para o alumnado coas indicacións precisas actualizadas referidas aos protocolos sanitarios que esixe esta crise povocada polo Covid-19.

Sede da comisión delegada para a realización da ABAU para o alumnado do IES Francisco Aguiar:

C.D.06A

Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais. Campus de Elviña.

CP: 15071 – A Coruña

Calendario exames ABAU Xullo 2020

Ponderación exames ABAU 2020

PAGO TELEMÁTICO de taxas de ABAU e expedición do título

horario abau

Para realizar os exames, o alumnado deberá levar consigo:

• DNI ou documento identificativo: pasaporte, permiso de residencia etc.
  • Resgardo de Matrícula e xustificante de pago
  • Bolígrafo ou pluma de tinta indeleble azul ou negra.

Material axeitado para realizar o exercicio correspondente á materia de Debuxo técnico II e Deseño, así como o dicionario de latín-español ou grego-español e unha calculadora (véxanse as indicacións no documento instruccións ABAU).

No momento da presentación, o tribunal asignaralle un posto de exame a cada alumno/a.