CARREIRA SOLIDARIA "Corre por Betanzos 2016". Venres 22.IV.2016

O Venres, 22 de abril de 2016, terá lugar a “Carreira Solidaria Corre por Betanzos 2016”, que organiza o colexio CEIP Vales Villamarín no que colabora o IES Francisco Aguiar e os  demais centros educativos de Betanzos e do Concello. A carreira realizarase na pista de atletismo anexa ao campo de fútbol García Irmáns e  arredores, con fins solidarios (sen cronometraxe nin premios para os máis rápidos) e todos os alimentos recaudados destinaranse a Cruz Vermella e a Cáritas.

A proba terá 4 quendas de participación:

• Terceiro, cuarto e quinto de E.Primaria: 9.15 horas a 10.15 horas.
  • E.Infantil: 10.30 a 11.00 horas.
  • Primeiro e segundo de E.Primaria: 11.05 a 12.00 horas.
  • Sexto de E.Primaria e 1º da ESO: 12.30 a 13.30 horas.

A carreira terá unha duración de 10 minutos (para os niveis de E.Infantil e 1º e 2º de E.Primaria) e de 15 minutos para o resto dos niveis.

Cada neno/a terá a posibilidade de invitar a unha persoa adulta (familiar, veciño, etc) para participar con el/a na carreira

Os alumnos de Educación Infantil e 1º e 2º de Educación Primaria correrán arredor da pista de atletismo que rodea o campo de fútbol García Irmáns (500 metros).

Os alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria e de 1º ESO o farán na pista sinalada na fotografía (1 volta = 1 kilómetro).

O percorrido estará delimitado por conos e cinta de balizaxe, ademais de varios mestres e membros de Protección Civil cubrindo o circuito.

O obxectivo primordial da carreira, ademais de fomentar o deporte e o compañerismo, é a solidaridade. Por iso, cada alumno/a deberá aportar algún alimento non perecedoiro (aceite, galletas, leite, conservas…), que poderán levar en bolsas e será recollido pola Cruz Vermella e Cáritas de Betanzos.

Os alumnos do Colexio “Nuestra Señora del Carmen” deixarán os alimentos no centro e Cáritas encargarase de ir a recollelos.

Os alumnos dos demais centros 3º levarán os alimentos á zona da carreira e os deixarán na zona habilitada para que sean recollidos pola Cruz Vermella.