« Week of Decembro 12, 2022 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day

Iníciase o programa  PUBLIGUALDADE, que se estenderá até o 14 de decembro e que se dirixe aos grupos de 3º de ESO

Publigualdade é un programa subvencionado pola Deputación da Coruña, co cal se pretende sensibilizar á mocidade sobre a igualdade e a violencia de xénero e mesturar os coñecementos que posúen xunto as ferramentas publicitarias, para poder coñecer os efectos negativos das mesmas.

all day

Start: 13/12/2022 07:35
End: 13/12/2022 08:25

O alumnado de E4D recibe hoxe un obradoiro sobre cocaína, a cargo do psicólogo do Concello, Juan Carlos Prados.

Start: 13/12/2022 15:56

RAQUEL VÁZQUEZ, Puerta de embarque, Renacimiento, Sevilla, 2022.

Sumamos, gracias á xenerosidade de Raquel, o seu último poemario (o noveno!) á sección de poesía.

ESPEJO

Una mujer se mira en el espejo
y se lamenta: es demasiado hermosa.
Guarda sospecha de todos los hombres.
Desde los nueve años aprendió
a esconder su sonrisa,
a tomar precaución
de a quién le devolvía la mirada.
Tiene miedo a ir sola por la calle.

Qué mundos tan distintos, la belleza y la suerte.

Una mujer se mira en el espejo
y se lamenta: es demasiado fea.
No ha tenido pareja por ahora..
Desde los nueve años aprendió
a ser blanco del asco
o de la burla -o sólo,
con algo de fortuna, indistinguible-.
Tiene miedo a que no la quieran nunca.

Qué mundos tan distintos, la belleza y la suerte.

Start: 09/12/2022
End: 14/12/2022

Start: 16/12/2022 06:45
End: 16/12/2022 08:25

Unha parte pequena dos alumnos e alumnas de 2º de ESO recibirán unha charla sobre  o programa prensa-escola.

Start: 16/12/2022 06:45
End: 16/12/2022 12:15

O vindeiro venres 16/12 o alumnado de B2C e B2D coa optativa de Bioloxía visitará a Domus, na Coruña, onde terán ocasión de facer prácticas de laboratorio.

Start: 17/12/2022 11:19

Con estas suxestións de lectura (Paul Auster, Hans Christian Andersen, unha antoloxía de microrrelatos de nadal e o conto de Reis de Rafael Dieste) chegamos á última semana lectiva do 2022, pregando que non se cumpla o vaticinio de Giselle Aronson.
 **********

SUPUESTO

—Soy Papá Noel. ¡Créanme! ¡Soy Papá Noel!— gritaba el hombre vestido acorde a sus declaraciones desgañitadas. En vano intentaba zafar de los inclementes enfermeros de la Clínica Psiquiátrica Municipal, quienes estaban acostumbrados a maniatar y escuchar alaridos. A ellos ya no les sorprendían los supuestos Napoleones, los Bill Gates ficticios, las pretendidas Marilyn Monroe, tampoco los autoproclamados asesinos de Gandhi. Era de esperar que esa Nochebuena apareciera quien se crea Santa Claus.
    Lo que sí asombró al personal del neuropsiquiátrico fue escuchar en los  noticieros, en la mañana del 25, que esa noche ningún niño del planeta había recibido su regalo.

Giselle Aronson