Eventos - Filtro:

« Week of Outubro 24, 2022 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 24/10/2022 15:34

Hoxe 24 de outubro celebramos o día das Bibliotecas cunha exposición de instrumentos prehistóricos que fixeron algúns alumnos e alumnas de 3º ESO. Poderás comprobar que fixeron un gran traballo!

E estade atent@ ás novas da Biblio porque seguiremos celebrando o día con máis actividades!

Start: 25/10/2022 17:25

⚠️THEODOR KALLIFATIDES⚠️

Reproducimos, con toda a gratitude, a entrada compartida por SOS Clásicas nas RRSS.

Neste #venresclásico temos un protagonista de excepción, o escritor de orixe grega Theodor Kallifatides.

O vídeo que vos presentamos hoxe foi gravado en maio, máis en concreto, na súa visita a Betanzos.

Dende aquí queremos agradecer a imprescindible colaboración do @iesfcoaguiar e, como non, as palabras dun autor que formará parte da literatura e que medrou entre os mitos e as lendas gregas!

#theodorkallifatides #literaturagriega #escritoresgriegos #escritoressuecos #griego #latín #greciayroma #culturaclásica #mitología Que día tan fermoso!

Grazas a Theodor Kallifatides, por ser e por estar; á Biblioteca Ies Francisco Aguiar por deixarnos esta parcela de "protagonismo" a Sos Clásicas . Grazas á Margarita Olivar Roldán pola tradución desta entrevista e á nosa Κασσάνδρα Καρβαλλειρα polo paciente e laborioso traballo de edición.

Susana Losada Soto

Start: 27/10/2022 13:02

CHEGOU AOS NOSOS OÍDOS: Raquel Vázquez obtivo unha Beca Leonardo

A nosa [ex] Raquel Vázquez foi seleccionada na categoría de Creación Literaria y Artes escénicas co proxecto narrativo titulado Esta vida iba a ser otra

Nesta categoría de Creación Literaria coincide con outras autoras e autores emerxentes como Noemí Sabugal, Sabina Urraca, María do Cebreiro, Lucía Carballal, Estefanía de la Chica ou Manuel Astur González-Álvarez.

As Becas Leonardo a Investigadores y Creadores Culturales de la convocatoria de 2022, teñen unha dotación global de 2.200.000 euros. Na ligazón pódese ver a composición dos distintos xurados e os beneficiciarios: Ciencias Básicas; Matemáticas; Biología y Biomedicina; Ciencias del Medio Ambiente y de la Tierra; Ingenierías y Tecnologías de la Información; Economía, Ciencias Sociales y Jurídicas; Humanidades; Música y Ópera; Creación Literaria y Artes Escénicas.

Parabéns...