« Week of Febreiro 18, 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 19/02/2019 09:20
di k non

Di K Non. Prevención do consumo de drogas
Di K Non é unha experiencia educativa na que internos da UTE (Unidade Terapéutica Educativa) do Centro Penitenciario de Teixeiro na que comparten as súas experiencias con escolares galegos co fin de previrlles sobre o consumo de drogas.

Esta iniciativa, posta en marcha pola Fundación Barrié e a Unidade Terapéutica Educativa (UTE) de Teixeiro, é unha experiencia pionera en educación que foi premiada no 2018 pola Fundación Galega contra ou Narcotráfico polo seu labor de prevención de drogodependencias entre os adolescentes galegos e o alto valor terapéutico educativo dos espazos libres de drogas dos centros penitenciarios, facilitando a reintegración social dos internos.
A primeira parte deste obradoiro tén lugar no Centro Educativo e consiste en:
- Unha representación dunha obra de teatro por parte dos internos;
- A proxección dunha montaxe de diapositivas;
- O testemuño da experiencia pola que pasou por parte dun dos
internos da Unidade, e
- Unha quenda de preguntas na cal os internos responden ás cuestións que se lles susciten por parte dos alumnos participantes

O horario da actividade, programada para todos os 4º da ESO, é de 12:35 a 14:15

Start: 19/02/2019 10:30
olgacuervo olgacuervo

Ás 10:30 o alumnado de 2º da ESO asistirá a unha sesión a cargo da contacontos Olga Cuervo.

Organizada por Elvira Castro do Departamento de Lengua Castellana.

Start: 19/02/2019 15:20
prevención cannabis

Charla para 3º da ESO sobre a Prevención de Drogodependencias: prevención do consumo de drogas de síntese organizada polo Concello de Betanzos dentro do Plan de Prevención de Condutas Adictivas

ESO 3º B 16:20 a 17:10

ESO 3º A 17:10 a 18:00

Concello Betanzos
Start: 21/02/2019 07:45

Segunda sesión cos 2º da ESO dos encontros con maiores de Betanzos dentro do proxecto "Fálame da emigración" de Afundación. Os nosos compañeiros Julián Ferrer e Delfina Ruibal levan xa varios anos colaborando nesta experiencia que, aseguran, é tremendamente enriquecedora para todos os seus participantes.

falame da emigracion

As datas e horarios son :

Grupo Día Hora
ESO 2º B Xoves 21/02
de 10:40 a 12:20
ESO 2º A Xoves 21/02 de 12:35 a 14:15
ESO 2º D Venres 22/02 de 10:40 a 12:20
ESO 2º C Venres 22/02 de 12:35 a 14:15

«Fálame da emigración» é un programa interxeracional que se inclúe na liña estratéxica «O valor da experiencia», do área de Envellecemento Activo de Afundación.
Este programa desenvólvese nos concellos de Galicia onde se sitúan os espazos +60 de Afundación  e en colaboración con institutos de ensino secundario destas localidades.
Os obxectivos xerais deste programa son:

• Que as persoas maiores transmítanlle á mocidade os coñecementos e experiencias adquiridos ao longo de toda a vida, á vez que se enriquecen do diálogo coa xente nova e favorécese o entendemento mutuo.
  • Que os mozos e mozas se benefícen do legado e da experiencia das persoas maiores, que os coñezan e comprendan mellor, dialoguen e cooperen con eles, favorecendo o respecto ás persoas en todas as etapas dá vida.
  • Que a comunidade educativa incorpore novas modalidades de aprendizaxe, que aproveiten a experiencia das persoas maiores, fomenten o diálogo, a cooperación e o entendemento entre as distintas xeracións.

A experiencia na emigración será o fío condutor do diálogo interxeracional, articulado a través de dous encontros nos centros educativos, precedidos cada un deles dun traballo preparatorio por parte do alumnado e dos maiores.

mupega

Visita ao MUPEGA (Museo Pedagóxico de Galicia) en Santiago de Compostela. Para BAC1ºD, BAC 1ºE e alumnado de HMC de BAC 1ºC.

Actividade complementaria ao Proxecto Interxeneracional 'Fálame da escola' con maiores de Betanzos e Afundación.

de 8:45 a 11:30

Start: 21/02/2019 09:15

Golf paderneOrganizado por José Permuy do departamento de Educación Física.

Saída do instituto ás 09:15 regreso ás 10:40.

En caso de mal tempo, se realizará a vindeira semana.

Start: 21/02/2019 15:20

Club de ciencia febreiro: A maxia da química. Obradoiro organizado polo Departamento de Física e Química da man das profesoras Luisa Muíño e Olga Blanco.

club ciencia química

End: 22/02/2019 13:15

falame da emigracion

As datas e horarios son :

Grupo Día Hora
ESO 2º B Xoves 21/02
de 10:40 a 12:20
ESO 2º A Xoves 21/02 de 12:35 a 14:15
ESO 2º D Venres 22/02 de 10:40 a 12:20
ESO 2º C Venres 22/02 de 12:35 a 14:15

Os obxectivos xerais deste programa son: