Blog de TIC

Fotos do Obradoiro Proxecta+ Meteoescolas Folerpiñas

Da colaboración do departamento de Matemáticas e da profesora de Programación (agora mentora ADIX) saiu este pequeno e acelerado obradoiro no que ata as impresoras 3D foron a toda velocidade.

Qué fixemos, modelar e imprimir folerpiñas programando con Blockscad. Mesmo montamos unha folerpiña xigante doada ao centro por José Luis Lomba González, profesor no CIFP Coroso de Ribeira. Buscamos sitio para este reloxo-folerpa xigante, poderá quedar ben no corredor do departamento de matemáticas?

Álbum: Club de Ciencia 21-22 -> Febreiro: Folerpiñas Meteoescolas Proxecta+

Obradoiro Club de Ciencia Programa, Modela e Imprime 3D a túa folerpiña. Plan Proxecta+ Meteoescolas Día de Pi

O vindeiro luns 14 de marzo, día de Pi π = 3.14159265359..  o club de ciencia organiza un obradoiro de programación, modelado e impresión 3D para deseñar Folerpiñas dentro do Plan Proxecta+ Meteoescolas.

Desenvolverase dende ás 16:00 ata as 18:00 e asistirán preferentemente os membros do clube. Como, aínda quedan prazas  podedes anotarvos neste formulario para localizar os interesados máis fácilmente e falar con eles para formalizar a inscripción efectiva no obradoiro.

Aínda que hai ordenadores disponibeis na aula TIC 1, podería estar moi ben que trouxérades os portatiles Abalar-Edixgal.

Neles xa está instalado un programa, o de laminado, que podedes empregar durante o desenvolvemento do obradoiro.

Intrusitos: unha alucinante gamificación sobre seguridade informática de Héctor LS de 2º BAC

Ás veces o alumnado deixa aos compañeiros e ao profesorado abraiado co seu traballo e creatividade. Ésta é unha desas ocasións na que Héctor López Sánchez de 2º BAC TIC II nos propón unha gamificación chea de detalles e sorpresas sen descoidar nen o máis mínimo detalle.

Unha marabilla! Preme en Start e logo pon o rato sobre o "intrusito" do medio.

E máis inventos galegos do alumnado de Tecnoloxía 2º ESO

Continuamos co alumnado de 2º ESO de Tecnoloxía e os seus traballos para celebrar o mes da ciencia en galego.

Ligazón ao traballo de Sofía

Ligazón ao traballo de Paula

Ligazón ao traballo de Julia

Ligazón ao traballo de Diego

Ligazon ao traballo de Lara

Ligazón ao traballo de Lucía

Imaxes do Club de ciencia Novembro. Un obradoiro con moita intelixencia... e tamén con IA

Van unhas poucas imaxes das tardes que pasamos xogando e programando con Intelixencia Artificial e Machine Learning: asistentes virtuais, meteofotoprediccións e camaleóns. Estes exercizos amosáronnos de xeito práctico cómo unha máquina pode chegar a entender a nosa linguaxe natural e mesmo cómo pode aprender o que són as cores a través de fotografías.

Con esta actividade, rexistrada na "Semana da Programación da Unión Europea" CodeweekEU, os participantes do club de ciencia recibiron un certificado que, as profesoras titoras Marta Bellas e Carmen Núñez, amosamos orgullosas.

ccaguiar na codeweekeu

O guión do que fixemos, con algo máis de info por se alguén máis quere bucear podédelo atopar aquí.

Grazas a todos os participantes!!! Vémonos doutra volta!!!Guay

Álbum: Club de Ciencia 21-22 -> Novembro: Obradoiro AI

Novembro mes da ciencia en galego. 2021 ano internacional da AI. Obradoiro de AI no Club de Ciencia

Arrancamos hoxe co obradoiro de AI no noso club de ciencia, nun mes e nun ano moi especial faremos unha pequena introducción á Intelixencia Artificial. Preme no cartel para máis información.

AI

Proxecto Inventos Galegos. Exercicios con libre office Writer para Tecnoloxía 2º ESO

Con esta selección de traballos, que se van publicando nas redes do centro no mes da ciencia en galego, queremos visibilizar inventoras e inventores, científicos e científicas da nosa terra. Porque na Galiza trabállase moito e argállase ben. Coma proba estes traballos feitos polo alumnado no desdobre de Tecnoloxía. Prometemos máis entregas ao longo do mes.

Una publicación compartida de Francisco Aguiar (@iesfcoaguiar)

Ligazón ao traballo de Daniela B.C.

Una publicación compartida de Francisco Aguiar (@iesfcoaguiar)

Ligazón ao traballo de Manuel C. P.

Una publicación compartida de Francisco Aguiar (@iesfcoaguiar)

Ligazón ao traballo de Alfredo F.N.

ligazón ao traballo de Óscar

ligazón ao traballo de Alba

ligazón ao traballo de Noelia

Infografía sobre seguridade informática TIC II (1ª entrega 2021-22)

Comezamos a publicación das entregas das mellores infografías sobre seguridade informática realizadas polo alumnado de TIC II BAC.

Sirvan coma pequenas píldoras recordatorio acerca das boas prácticas nos nosos equipos e na rede. Podedes velas, a partir de agora, no  Blog das TIC no que accederedes na ligazón ou na categoría no panel lateral dereito da web.

seguridade informática