Blog de TIC

Autopsia tecnolóxica (IV)

Neste video podedes ver a autopsia tecnolóxica dun dron, realizada polo noso alumno de 1º de Bacharelato Daniel Méndez.

Autopsias tecnolóxicas (III)

Terceira entrega das autopsias tecnolóxicas, realizada polo alumno Manuel Vázquez Varela, de 1º de Bacharelato.

Un excelente traballo! E conseguiu reparar o aparello!

Meteosimboloxía en debuxo vectorial con Inkscape, deseño de símbolos meteorolóxicos co alumnado de TIC de 4º da ESO

Este curso en TIC de 4º ESO sumámonos ao proxecto ''Meteoescolas'' e deseñamos os nosos conxuntos de símbolos metereolóxicos para ilustrar o tempo no mapa de Galicia.

Empregamos para as nosas propostas de ''Meteosímbolos'' o software libre de debuxo vectorial ''Inkscape''.

Animarémonos a facer un noticiario metereolóxico coa nosa propia e particular simboloxía? Quén sabe, mentres tanto, facemos aquí público o noso traballo. Cál é o teu favorito?

Álbum: /Curso 2020-2021 -> Meteoescolas febreiro: Meteosímbolos

Autopsias tecnolóxicas (II)

Eis unha segunda entrega das autopsias tecnolóxicas, realizadas polo alumnado da optativa Tecnoloxía Industrial, de 1º de Bacharelato.

Neste video podedes ver como é por dentro un vello despertador, "destripado" por Ana C.

Aprendo Programando ''As etapas xeográficas do Camiño Francés a Santiago'' Xacobeo 2021 en 1º da ESO

En Programación 1º da ESO seguimos aprendendo co Camiño de Santiago neste ano Xacobeo 2021 no que non temos máis remedio aínda de percorrer o camiño de xeito virtual.

Para que nos acompañedes e aprendades con nós, creamos uns videoxogos (está mal que a profe o diga pero, son espectaculares!!!) recollidos no estudo de Scratch ao que podedes acceder clicando na imaxe seguinte.

xogo km estudo scratch

Para xogar selecciona o xogo e preme a bandeira, desprázate coas frechas, recolle cousas positivas e esquiva as negativas que restan vidas. E, moi importante, disfruta das paisaxes e dos cambios que apreciarás nos diferentes tramos do Camiño.

Grazas a Julián Ferrer e ao departamento de Xeografía e Historia por axudarnos a programar esta viaxe!

Nota: se queredes escoitar ''miañar'' o que tedes que xogar é ao ''Gatoregrino'' de David ou o Xogo dos km de Óscar. Se queredes ver uns deseños xeniais, aparte dunha programación impecable, tedes que probar os xogos de Lucía, Judith ou Ángela.

ticsbeta

Diálogos animados, avanzando na Programación e no Camiño. Plan Proxecta: Aprendo Programando Xacobeo 2021

Seguimos a avanzar no manexo de Scratch, avanzamos creando diálogos animados. Compartimos convosco unha nova entrega da nosa viaxe facendo un 'Camiño Xacobeo 2021' virtual. Agardamos que vos gusten

Parabéns a Manuel C., David B.,  Lucía P., Judith S. e Paula V. de 1º da ESO polos seus traballos nesta 'aventura programada'

ticsbeta

Introducción á programación. A nosa primeira 'Paisaxe Animada' #Xacobeo2021 Plan Proxecta 'Aprendo Programando'

Antes de comezar a facer un proxecto con máis información, toca comezar a manexar o noso programa. Compartimos convosco ás primeiras produccións do alumnado que son salientables pola súa imaxinación, o seu bó facer e o deseño dos fondos e persoaxes, moitas veces debuxadas 'a rato'. Sirvan estes 4 primeiros proxectos coma arranque dunha aventura programada dirección Xacobeo 2021.
 Parabéns a David B., Manuel C., Judith S. e Lucía P. de 1º da ESO polos seus traballos iniciais nesta 'aventura programada'

ticsbeta

#25N Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller. ODI de Victoria Santos sobre Violencia de Xénero Dixital

Achegámovos un traballo realizado por Victoria S. de TIC II BAC sobre a Violencia de Xénero Dixital que nos pode axudar a traballar este tema nas aulas, agora que a data do Día Internacional da Eliminacón da Violencia contra a Muller, 25N, está tan próxima.

ticsbeta

O RXPD (Reglamento Xeral de Protección de Datos), obxecto dixital interactivo de Iago M. para TIC II 2º BAC

Seguimos recollendo e compartindo materiais elaborados polo alumnado de 2º BAC sobre diversos temas de seguridade informática e lexislación. Desta volta, Iago M. comparte con nós información actual sobre o RXPD e as súas implicacións a nivel escolar.

profeticsbeta@gmail.com

'Adición ás novas tecnoloxías' , ODI (obxecto dixital interactivo) elaborado por Laura de 2ºBAC TIC II

Compartimos o primeiro dos ODI (obxectos dixitais interactivos) sobre aspectos relacionados coa seguridade informática e as novas tecnoloxías que elabora o alumnado de 2º BAC TIC II .

Desta vez comezamos, da man de Laura G., cunha preocupación que cobra forza co paso dos anos, a adicción ás novas tecnoloxías, de cómo debemos buscar un uso adecuado e equilibrado das mesmas, e de cómo debemos estar vixiantes ante a aparición dos primeiros síntomas dun comportamento adictivo.

profeticsbeta@gmail.com