Blog de TIC

Mascarillas e matemáticas. Video e web interactiva. Por qué todos debemos levar a mascarilla sempre posta no instituto

Matemáticas e seguridade. Recordade SEMPRE por qué todos debemos levar mascarilla para coidarnos e coidar das persoas que queremos.

Aínda que a páxina á que fai referencia o video está en inglés, pode ser de interese tanto pola info, as ligazóns coma para xogar coas gráficas interactivas  https://aatishb.com/maskmath/

Protocolo COVID 'gamified version' para 1º e 2º ESO

Arrancamos un curso novo e diferente, onde unha das primeiras cousas que debemos interiorizar é a necesidade de seguir un protocolo para coidar da nosa saúde e da dos nosos.

Comparto aquí unha pequena gamificación que explica os pasos máis básicos do protocolo e que compartiu con licencia CC @qmataligames. O seu creador a fixo inicialmente para o derradeiro ciclo de primaria, pero os o primeiro ciclo da ESO tamén poden empregala para repasar as normas.

Coidádevos moito!!!

O Aguiar volta con #sentidiño, videoproduccións do alumnado de TIC

Compartimos con todos vós algunhas das produccións do noso alumnado para unha volta responsable á normalidade. Protexernos nós é tamén protexer aos nosos e ao noso. Por vós, por nós, por todos voltemos con #sentdiño.

Casos máis comúns de enxeñaría social. Obxecto dixital de aprendizaxe de Daniel Veiga TIC 2º BAC

O alumnado de TIC II está a elaborar consellos de seguridade informática. Este obxecto dixital interactivo, firmado por Daniel Veiga, fálanos da seguridade informática e é útil para calquera usuario.

Preme nos elementos que se moven e aprende de xeito divertido acerca da perigosa e extendida enxeñaría social.

Axenda telefónica galega por Noelia RC 1º ESO. Despedida ao alumnado de Programación 1º ESO curso 18/19

Nestas alturas de curso toca correxir e despedirse, non podo coma docente deixar de abraiarme por todo o que avanzáchedes dende que comezou o curso. O voso traballo, os vosos debuxos e a vosa creatividade, botareinas en falta e sei que seguerán a medrar cos anos. profeticsbeta@gmail.comOs murmullos e que non sexades capaces de deixar de falar 2 minutos seguidos e, esas sesións de clase sempre a derradeira hora da mañá, cando todos estamos xa coas pilas un pouco baixas, crédeme que non.

Compartimos coma despedida unha das axendas máis orixinais, que vestiu a 'Siri' de galega, que a verdade e que lle senta moi ben.  Pasade bó verán.

Xogo interactivo: Cánto sabes de Ciberbulling?

ODA creado por Adrián Mato Turnes. Descobre canto sabes de ciberbulling e aprende acerca deste tema.

Suplantación de identidade en internet

ODA (Obxecto dixital de aprendizaxe) creado por Nicolás Espiñeira García.