blogue dePitusa

Asesora ADIX : Mª del Carmen Núñez Faraldo

contacto: adix3.coruna4@edu.xunta.gal

Teléfono ADIX: 881 960 188

Visita 360º ás obras de restauración do Estanque do Retiro no Parque do Pasatempo

O pasado mes de outubro o alumnado de EPVA de 1º BAC foi invitado a visitar as obras de restauración do Estanque do Retiro no Parque do Pasatempo en Betanzos. Todo un luxo que hai que difundir e aproveitar. De ahí a coller a cámara 360º do centro e facer un par de contidos interactivos en diferentes plataformas e posibilidades. Comezo con H5P que está integrado dentro das AV Moodle e Edixgal. Para acceder a este contido e navegar por él debes entrar na AV do centro coma convidado. Preme na imaxe para comezar, recoméndovos o modo pantalla completa para navegar polas 4 imaxes 360 interactivas e mesmo responder preguntas ou facer actividades.

Outra forma pero sen a parte de preguntas interactivas é un contido similar dentro da plataforma Roundme que tanto segue a gustarme e que permite colgar estes contidos de xeito gratuito. A gran vantaxe que lle vexo é a facilidade para cambiar a modo de gafas de VR nesta plataforma, algo que aínda non probei con H5P, e que permite unha experiencia completamente inmersiva.

De calquera das formas, semiinmersiva ou inmersiva, en pantalla ou con gafas, con preguntas interactivas ou só con contido asociado, disfrutade con nós desta visita que temos que agradecer e da que tantas ganas teñen todos os amantes do Parque do Pasatempo en Betanzos. Xa queda menos para volver a disfrutar de paseos por este entorno tan singular.

Dende esta páxina expresar o noso agradecemento ao Concello de Betanzos por invitarnos a esta visita e á asociación de amigos do Parque do Pasatempo co seu blogue http://parquepasatiempo.blogspot.com/ pola súa labor divulgativa e cultural.

Visita á restauración do Estanque do Retiro no Parque do Pasatempo

Documento guía e Recomendacións de AMTEGA para a elaboración do Plan Dixital de Centro

Xa está disponíble para os coordinadores de Plan Dixital dos centros educativos o documento guión para a elaboración do Plan Dixital dos centros. Tamén tedes á vosa disposición un documento de AMTEGA con información para realizar o devandito Plan Dixital.

En concreto, neste documento detállanse as definicións de Infraestructura dixital, Equipamento e Servizos Dixitais Educativos que reproduzo a continuación.

Infraestrutura dixital:

– Por infraestrutura dixital enténdese o conxunto de actuacións impulsadas pola administración para dotar aos centros educativos públicos das condicións de conectividade tanto internas como externas, necesarias para o desenvolvemento do seu labor, nomeadamente:

– Infraestrutura de datos (conectividade a internet).

– Infraestrutura de voz (telefonía).

– Conexións cableadas, sen fíos e electrónica de rede.

– Ante calquera necesidade de mellora da infraestrutura do centro ou actuación a este nivel, é preciso enviar unha solicitude a través da Unidade de Atención a Centros (UAC) que será avaliada polo  departamento técnico responsable.

Equipamento

– Por equipamento enténdese o conxunto de dispositivos tecnolóxicos cos que conta o centro para o desenvolvemento das funcións docentes.

ofesional.

Servizos dixitais educativos.

– Dentro destes servizos dixitais educativos corporativos entendemos aqueles que facilitan a xestión docente como pode ser o correo, a páxina web do centro, a aula virtual, espazoAbalar (con todas as súas funcionalidades e aplicacións), contidos educativos, agueiro e o desenvolvemento de proxectos corporativos como pode ser E-Dixgal.

servizos dixitais educativos

Materiais para a formación sobre a elaboración dun Plan de Acción

Na seguinte páxina de Agueiro poderedes atopar os materiais recomendados para, a partires do DAFO realizado nos centros, priorizar obxectivos e elaborar táboas con obxectivos SMART para o Plan de Acción. Este Plan de Acción será un dos contidos centrais do Plan Dixital 1.0 dos centros educativos.

Plan de acción

Axuda ADIX SELFIE para centros

Compartimos con todos vós está páxina con videotitoriais e documentación sobre a aplicación SELFIE.

axuda ADIX

Preme na imaxe para acceder ao recurso.

Intrusitos: unha alucinante gamificación sobre seguridade informática de Héctor LS de 2º BAC

Ás veces o alumnado deixa aos compañeiros e ao profesorado abraiado co seu traballo e creatividade. Ésta é unha desas ocasións na que Héctor López Sánchez de 2º BAC TIC II nos propón unha gamificación chea de detalles e sorpresas sen descoidar nen o máis mínimo detalle.

Unha marabilla! Preme en Start e logo pon o rato sobre o "intrusito" do medio.

Proxecto Inventos Galegos. Exercicios con libre office Writer para Tecnoloxía 2º ESO

Con esta selección de traballos, que se van publicando nas redes do centro no mes da ciencia en galego, queremos visibilizar inventoras e inventores, científicos e científicas da nosa terra. Porque na Galiza trabállase moito e argállase ben. Coma proba estes traballos feitos polo alumnado no desdobre de Tecnoloxía. Prometemos máis entregas ao longo do mes.

Una publicación compartida de Francisco Aguiar (@iesfcoaguiar)

Ligazón ao traballo de Daniela B.C.

Una publicación compartida de Francisco Aguiar (@iesfcoaguiar)

Ligazón ao traballo de Manuel C. P.

Una publicación compartida de Francisco Aguiar (@iesfcoaguiar)

Ligazón ao traballo de Alfredo F.N.

ligazón ao traballo de Óscar

ligazón ao traballo de Alba