Localización, Dependencias, Organigrama, De secretaría

SOLICITUDE DO PERIODO PARA A RECUPERACIÓN DA PERDA DO DEREITO Á AVALIACIÓN DE SEGUNDOS CURSOS DE CICLOS FORMATIVOS

Tagged:

O alumnado que desexe facer a proba extraordinaria da perda ó dereito da avaliación continua en marzo ou xuño ten que proceder da seguinte maneira:

Cubrila solicitude e rexistrala na secretaría do centro antes do 1 de marzo.

Ligazón á solicitude

ADQUISICIÓN DUN DESA. CURSO DE SOPORTE VITAL BÁSICO E USO DO DESFIBRILADOR.

Tagged:

O IES Fraga do Eume compra un desfibrilador externo semiautomático. Os DESA son dispositivos con computadora, fiables e seguros que liberan unha descarga eléctrica a determinadas persoas cun paro cardíaco cando é debida a unha fibrilación ventricular.

Varios profesores e profesoras asistiron a un curso oficial impartido no propio centro polo “GRUPO SALVAVIDAS” cos obxectivos de adquirir os coñecementos, destrezas e a experiencia necesaria para realizar unha primeira atención ante unha emerxencia ata a chegada dos equipos sanitarios.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS CURSO 2018 -2019

CIRCULAR SOBRE COMEDOR ESCOLAR, TRANSPORTE E LIBROS

Comedor e transporte                           Transporte escolar ensino non obrigatorio

Modelo de autodeclaración para comedor

PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018-2019

Con data 21 de maio de 2018, saíu publicada no DOG a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/2019.

As Solicitudes poderán presentarse presencialmente no centro docente ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.  Solicitude : Anexos I e II

Ademais, poderán realizar a solicitude accedendo a aplicación Fondolibros https://www.edu.xunta.gal/fondolibros, e unha vez que teñan cubertos todos os datos deberán gardala, obtendo así o número de solicitude, e posteriormente poderán optar polas seguintes formas de presentación:

1. Presentación no centro: Neste caso imprimirán a solicitude e o ANEXO II e presentaranos no centro, xunto coa documentación.

2. Presentación na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal. Neste suposto o centro recibirá un aviso.

O prazo de presentación de solicitudes iníciase o 22 de maio e remata o 22 de xuño e 2018, ambos inclusive.

Curso 2021-2022

21/04/2016
Atlantic/Bermuda

ORGANIGRAMA DO CIFP FRAGA DO EUME