MATRÍCULA PARA O CURSO 2023-2024

Comedor escolar:  Publicadas con data 4 de xullo as Instrucións de xestión de comedores para o vindeiro curso 2023-2024, é necesario que todos os usuarios do servizo cubran e entreguen no centro o seguinte modelo de autodeclaración debidamente cuberto. Modelo de autodeclaración aquí

O alumnado que xa formalizou a matrícula con anterioridade ao presente aviso, pode enviar o impreso de autodeclaración ao enderezo electrónico do centro, indicando "comedor + nome apelidos + curso"

Enderezo electrónico do instituto: ies.ferro.couselo@edu.xunta.gal

Prazo ordinario de matrícula:  do 26 de xuño ao 10 de xullo. Lembramos que non hai período extraordinario de matrícula en setembro. Entrega de documentación no centro, de 9:00-14:00 horas.  Recoméndase formalizar a matrícula o antes posible.

Seleccione o curso no que se vai matricular o alumno/a e siga as instrucións.  Lembre que non é preciso acudir ao centro a solicitar os impresos de matrícula. No instituto non se facilitan os formularios nin se poden facer fotocopias. Todo o necesario está nos seguintes enlaces:

Instrucións, impresos de matrícula e outra documentación para:

1º ESO:  Impresos de matrículaANPAautorización uso de imaxes

2º ESO:  Impresos de matrícula,  ANPAautorización uso de imaxes