relación traballos entregados

ADXÚNTASE O ARQUIVO ONDE ESTÁN REFLEXADOS OS TRABALLOS QUE ENTREGOU CADA ALUMNO.

(Ó FONDO DA PÁXINA)

Rematado o prazo de presentación das actividades do terceiro trimestre

o próximo luns día 8 colgaranse as solucións.

Despois desa data non se avaliará ningún traballo

Criterios avaliación Departamento Relixión (Resumo)

A nota final quedará configurada da seguinte forma:

-Media das dúas mellores notas das tres avaliacións. Quen presente o traballo e actividades do 3º trimestre poderá incrementar a nota final nun máximo do 20%.

A continuación están expostas as adaptacións da programación nos documentos adxuntos ó fondo da páxina

TRABALLO PARA O ALUMNADO-MEDIDAS EXTRAORDINARIAS POLO CORONAVIRUS

NORMAS 3 EVALUACIÓN DEPARTAMENTO DE RELIXIÓN.

Entregar antes do día 1 de xuño de 2020.

Actividades.

Seguindo o anunciado na clase, desde o departamento de relixión vanse mandar unas tarefas para poder avaliar a 3ª evaluación. As tarefas encomendadas  non suporán una carga horaria maior a que teríamos no caso de clase presenciais.

A forma de levalas a cabo será da seguinte forma:

1.- Enviaránse todas as tarefas xuntas por e-mail. No asunto deberá constar Nome completo con apelidos, curso e I.E.S.

2.- Na páxina Web aparecerán as instruccións en Word e en Pdf, un para cada curso, para que calqueira alumno as poida completar no mesmo archivo.

Débese enviar o archivo completo convertido a pdf.

(non se aceptará outro formato de archivo, para evitar as modificaciós dos programas ou sistemas operativos.) Quen non posúa ordenador ou forma de facelas, poderaas imprimir facelas a man e mandalas o correo por medio de fotos. As fotos deben enviarse todas no mesmo archivo e correo. E no asunto deberá constar o exposto no punto 1.

e-mail: ricla@edu.xunta.es

ou do tf 647974589 ( por wap sap)

FAI CLIC NO CURSO CORRESPONDENTE:

1º ESO A/B/C

2º ESO A/B/C

3º ESO A/B

4º ESO A/B

BACHARELATO

FAI CLIC NO CURSO CORRESPONDENTE:

1ºBCHA/B

2ºBCH A/B