"OS ALUMNOS DE ALMACÉN VISITAN AS INSTALACIÓNS DE GADISA EN BETANZOS"

"OS ALUMNOS DE ALMACÉN VISITAN  AS INSTALACIÓNS DE GADISA EN BETANZOS"

Alumnos en las instalaciones de Gadisa

Parabéns a nosa alumna de 1º de bacharelato Lucía Dopico García

O sábado 9 de marzo, no Concello de Ferrol, tivo lugar a entrega de diplomas do 5º Certame Literario Carmela Loureiro, onde a alumna Lucía Dopico García, na categoría de microrelatos, cos versos "Soños" obtivo un accésit.

Parabéns Lucía de toda a comunidade educativa do IES Fernando Esquío.

Entrega de diplomas

8 de marzo, día da muller traballadora

8 de marzo día da muller traballadora

INFORMACIÓN NADAL 2018

Pola presente informámoslles que o venres día 21 de decembro farase entrega dos boletíns de notas correspondentes á 1ª avaliación. As clases reiniciaranse o 8 de xaneiro.

Pasou un ana e xa está aquí un novo Nadal que dará comenzo a un ano 2019 que agardamos este cheo de sentimentos de amor e solidariedade, convidámosvos a colaborar con nós en seguir a traballar xuntos para crear un ambiente de paz, harmonía e posibilitar aos nosos/as alumnos/as e fillos/as unha boa educación.

8 de marzo, día da muller traballadora

8 de marzo día da muller traballadora

Titorías curso 2016/17

Aulas ABALAR

As aulas de 1º da ESO xa teñen os ordenadores do alumnado asignados e operativos.

Todos os ordenadores deben ter o nome do alumno ou alumna que o vai usar e poñerse nun lugar fixo no armario de carga.

As aulas de 2º da ESO poden empregar os ordenadores do alumnado pero faltan algúns equipos por avaría. Tan pronto se amañen, poñeranse a disposición do alumnado.

Rodrigo Montes

Titorías curso 2014-2015

Xa está o listado definitivo de titorías e as horas de atención ás nais e pais do alumnado.

TITORES 2014/2015